Peugeot je z novim direktorjem na čelu predstavil novega 5008, za katerega je v Sloveniji treba odšteti 18.860 evrov.
Pri Peugeotu ne omahujejo. Leto 2010 bo k nam prineslo kup novosti. Za začetek novega direktorja Albérica Chopleina, ki nadvse optimistično zre v prihodnost. Da besede, ki jih je izrekel ob dogodku, s katerim so pri Peugeot Slovenija zaokrožili letošnje leto, niso iz trte izvite, dokazuje tudi novi član družine Peugeot 5008. Enoprostorec, s katerim Francozi vstopajo v razred, kjer do zdaj še niso bili prisotni. 5008 je privlačne oblike, polega tega pa v sebi združuje prav vse, kar kupci pričakujejo od tovrstnih avtomobilov: pet samostojnih sedežev (za doplačilo jih je na voljo sedem), izdatno prilagodljivost že tako prostorne kabine, dodelano ergonomijo, bogata paketa oprem (Confort Pack in Premium) ter paleto petih motorjev in štirih menjalnikov.
Osnovni agregat sliši na ime 1.6 VTi (88 kW), ki mu družbo dela še močnejša različica 1.6 THP (115 kW) – ta postreže tudi s šeststopenjskim menjalnikom. Dizelska paleta se začne z 1, 6-litrskim motorjem HDI FAP (80 kW), kjer je poleg šeststopenjskega ročnega na voljo tudi enakostopenjski robotiziran menjalnik, nadaljuje z motorjem 2.0 HDI FAP (110 kW) in konča z močnejšo izvedenko dvolitrskega dizla, ki zmore 120 kW (163 KM) in moč na sprednji kolesi prenaša prek šeststopenjskega samodejnega menjalnika. Kaj pa cene? Za osnovni model 5008 (Confort Pack 1.6 VTi) bo treba odšteti 18.860 evrov, za enako različico z dizelskim motorjem v nosu 20.800, medtem ko najdražjega (Premium 2.0 HDi 163 FAP AVT.) pri Peugoetu Slovenija cenijo na 25.860 evrov. (MK)
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del