Tretjega marca se je v Sloveniji pričela prodaja novega Peugeota 508, ki že s številko (5) nakazuje, da sili za razred više od modela 407, ki ga nasleduje.
Od njega je zunaj za 10 centimetrov daljši (SW za 5) ter 3 centimetre širši (SW za 4), visok je prav toliko kot 407 (SW pa za centimeter višji), prtljažnik pa se je pri limuzinski različici povčal za 20 odstotkov. Toda prestop v višji razred nakazuje predvsem s prestižnejšim videzom ter s sodobnejšo opremo. Na voljo sta obe karoserijski različici (limuzina in kombi SW), v ceniku pa je 14 različic limuzin ter prav toliko kombijev.
Paketi opreme so štirje (Access, Active, Allure in GT), bencinska motorja sta dva (120 in turbo 156), turbodizli so štirje (112, 140, 163 in 204, slednji le kot GT), menjalniki pa so ročni, robotizirani ali samodejni. Cene se prično pri 20.500 evrih za 1.6 Vti 120 Access z robotiziranim menjalnikom in se končajo pri 32.500 evrih za 2.2 HDi 204 Automatik GT.
SW je od limuzine dražji za 800 do 1.300 evrov. Osnovni Access ima med drugim serijsko ESP, usnje na prestavni ročici, ročno klimatsko napravo, tretjinsko deljivo zadnjo klop, potovalni računlanik, avdio sistem z navolanskimi komandami ter vhodom USB ter električni paket za vrata, prednji šipi in zunanji ogledali.
Med drugo opremo najdemo tudi projicirni barvni zaslon, samodejnost preklopa dolgih žarometov, masažna sedeža, štiripodročno klimatsko napravo, navigacijski sistem s prikazom omejitev hitrosti ter pametni ključ, pri SW pa še panoramsko strešno okno (za slabih 15 centimetrov daljše kot pri 407 SW) in električni pomik petih vrat.
508 naj bi letos pri nas našel 400 kupcev, od tega kakih 140, ki doslej niso vozili Peugeotov.
tekst in foto: VK