Peugeot je z modelom 508 sledil zgodbi, ki sta jo začela že 3008 in 5008, zato so imeli ob splavitvi pri Peugeotu od njega visoka pričakovanja. S prihodom limuzine jih je že kar temeljito izpolnil, a tista prava stvar bo karavan. Ta karoserijska oblika v D-segmentu velja za bolj pomembno, in to velja tako v Evropi kot tudi v Sloveniji.
Ravno v tem tednu je namreč 508 druge generacije prišel na slovenski trg še v karavanski obliki. Ta z nizko višino (le 1,42 metra) sledi kupejevsko oblikovani limuzini. Tehnično sta si avtomobila enaka, vendar pa karavan z vidika uporabnosti prinaša občuten napredek. Nakladalni rob prtljažnega prostora je namreč šest centimetrov nižji, prostora pa je pod platneno pregrado 530 litrov manj. Prinaša pa karavan novost: funkcijo Magic Flat. Ta namreč s pritiskom enega gumba omogoča hkratno podiranje tretjinsko deljenih zadnjih sedežev. Prtljažni prostor se v tem primeru poveča na 1.780 litrov. Več prostora je sicer tudi na zadnji klopi: nad glavo do štiri centimetre, po zaslugi zadnjih vrat brez okvirja pa bo olajšan dostop do zadnje vrste.
Motorna ponudba bo enaka kot pri limuzini: dva bencinska 1,6-litrska agregata in štirje 1,5- in dvolitrski dizli. V prihodnje bo nato sledil še priključni hibrid. Cene? Ponudba bencinskih različic se začne pri tik pod 30 tisočaki (180-‘konjski’ bencinec s samodejnim menjalnikom in opremo Active, dizlov pa pri 27 tisočakih (130-‘konjski’ dizel z ročnim menjalnikom in enako opremo). Že osnovna oprema Active vsebuje tempomat in omejevalnik hitrosti, sistem za ohranjanje voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov, senzor za dež, infozabavni sistem z Bluetoothom in ogrevana vzvratna ogledala, na primer.