Da je pri Mercedesu prav razred S tisti, ki predstavlja najboljše, kar so sposobni predstaviti v tehničnem smislu, je že dolgo jasno.
Zato je bilo jasno tudi, da pri asistenčnih sistemih in še kje ne bo dolgo zaostajal za lani predstavljenim razredom E, ki ga je po tej plati (za hip) prehitel. Prenovljeni S je bil seveda deležen nekaterih oblikovalskih sprememb, a glavnina prenove se je zgodila pod kožo. Tu so novi zasloni merilnikov in infozabavnega sistema (ki je sedaj izboljšan), pa krmiljenje funkcij s pomočjo sledilnih ploščic na volanu, kopica novosti pri asistenčnih sistemih, pri katerih izstopa aktivni tempomat, ki je sposoben hitrost prilagajati ne le prometu na cesti, temveč tudi njenemu poteku, pri čemer upošteva tako ovinke kot križišča (in seveda omejitve). S ima tudi Magic Body Control, ki avto pri hitrostih do 150 kilometrov na uro nagiba v ovinek in tako potnikom olajša boj z bočnimi pospeški. Novost so tudi izboljšani matrični LED žarometi z Ultra Beam dolgimi lučmi dosega kar do 650 metrov.
Priključni hibrid prihodnje leto
Nova je tudi pogonska tehnika: motorji so šest in osemvaljni. Prvi so vrstni, na bencinski strani (ob S500) izstopa S450, ki se ponaša z 48-voltno hibridno tehniko. Dizel je povsem nov in v modelu S400d najmočnejši v Mercedesih doslej, zmore kar 340 ’konjev’. Osemvaljnik z oznako S560 je nov (in zmore 469 ’konjev’), dvanajstvaljni S600 pa že poznamo od prej. Seveda so na voljo tudi različice AMG (S63 in najzmogljivejši in najdražji S65 s 630 ’konji’ in ceno slabih 360 tisočakov), pa tudi Mercedes-Maybach S650 z za dobrih 30 centimetrov daljšo medosno razdaljo in 630-’konjskim’ dvanajstvaljnikom, enakim, kot v S65 AMG. Pozabili niso niti na priključni hibrid: S560e prihaja sredi naslednjega leta, V šestvaljniku pa so dodali elektromotor z 90 kilovati in baterijo s 13,3 kWh, kar bo dovolj za uradnih 50 in realnih 30 kilometrov dosega ter izpuste 49g CO2 na 100 kilometrov – to pa pomeni, da bo zanj veljala subvencija Eko sklada za priključne hibride v višini 4.500 evrov.