Začela se je prodaja kupeja, ki se v 25 sekundah lahko spremeni v kabrioleta. Spremembe le minimalne, cene od dobrih petindvajset tisočakov dalje.
Ob skorajšnjem prihodu kabrioletskih Golfa in Beetla je glavni razlog za ohranitev Eosa v prodajni paleti slovenskega zastopnika njegova trda streha, saj bosta oba prej omenjena novinca imela platneno, mehko streho.
Torej: Eosa so, kot pravijo, osvežili. Navzven je to najbolj opazno po prednjih in zadnjih lučeh (LED), drugačnih platiščih, zadnjem odbijaču in motorni maski z dandanašnji za VW značilnimi ravnimi režami.
Znotraj je v grobem enak, nove so le nekatere možnosti: večfunkcijski barvni zaslon, asistenca za dolge luči, sistem za polsamodejno parkiranje in pametni (keyless) sistem za zagon brez ključa. Novost je tudi možnost usnjenega oblazinjenja Nappa, ki absorbira manj toplote in je tako pod žgočim soncem prijaznejši do potnikov. Eos ima tako strešno okno kot samodejno streho, ki kupe v 25 sekundah spremeni v kabriolet.
V Sloveniji so na voljo tri motorne različice, vse s turbinskim polnjenjem: dva 1,4-litrska TSI-ja in dvolitrski TDI s filtrom trdih delcev. Menjalnik je lahko ročni šeststopenjski ali samodejni DSG.
Cene se niso bistveno spremenile: Eos 1.4 TSI z 90 kilovati stane 25.153, z motorjem 2.0 TDI pa 27.920 evrov.
Matevž Hribar