Podjetje Wallis Adria, ki je v regiji generalni zastopnik za znamki Jaguar in Land Rover, je na slovenske ceste pripljalo novi Range Rover Velar. Zanj sicer pravijo, da zaseda mesto med Evoquem in Range Roverjem Sportom, a zdi se, da bodo po njem vendarle posegali tisti kupci, ki imajo v mislih precej več kot najmanjši Evoque.
Tudi ali pa predvsem zato, ker je Velar trenutno najsodobnejši in najnaprednejši Range Rover, pa pri tem za povrhu sploh ni majhen. V notranjosti ponuja že znani angleški prestiž, dodatno pa so ga nadgradili z odličnim informacijskim sistemom Touch Pro Duo, ki združuje dva 10-palčna visokoločljivostna zaslona, občutljiv za dotik. Ob doplačilu lahko dodaten digitalni zaslon nadomesti klasične merilnike na armaturni plošči, dodaten zaslon pa se lahko projicira tudi na sprednjo šipo. Tako kot se za Range Rover spodobi, tudi Velar ponuja izjemne terenske vozne lastnosti, čeprav dvomimo, da se bo z njim kdo preganjal po res neutrjenih poteh. Tudi v vodo verjetno lastnik ne bo zapeljal, vsaj ne v globoko, pa čeprav v tovarni zatrjujejo, da je lahko ta globja od pol metra.
Dizelskim navdušencem bosta na voljo dva motorje. Dvolitrski štirivaljni dizel bo na voljo v dveh različicah (180 ali 240 'konj'), trilitrski šestvaljnik pa bo ponujal okroglih 300 'konj' in kar 700 Nm navora. Bencinski vstopni model je štirivaljni dvolitrski turbobencinec z 250 'konji', druga možnost pa je trilitrski turbobencinski šestvaljnik s 380 'konji'.
In cene? Glede na to, da Range Roverji nikoli niso bili poceni, tudi Velar ni izjema. Za osnovni dizelski model bo treba odšteti vsaj 62.452 evrov, za bencinskega pa 65.558 evrov. Pri tem je treba poudariti, da bo Velar na voljo s štirimi paketi opreme (Base, S, SE, HSE), razlika med njimi pa je lahko tudi več deset tisoč evrov. Lahko pa neučakani kupci posežejo tudi po modelu First Edition, ki je opremljen s skoraj vso opremo, ki si jo kupec lahko zamisli (vključno z matričnimi laserkimi LED-žarometi, 21-palčnimi posebnimi aluminijastimi platišči, projicirnim zaslonom, zvočnim sistemom Meridian), a bo moral za tako opremljenega Velarja odšteti 123.541 evrov, če bo izbral trilitrski dizelski motor, ali 135.635, če bo izbral enako velik bencinski motor.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?