Novo v Sloveniji: Renault Captur

Renault je v prvih letošnjih dneh tudi na slovenskem trgu predstavil svoj drugi rod uspešnega križanca Capturja.

Novo v Sloveniji: Renault Captur (foto: Tomaž Porekar, Renault) Tomaž Porekar, Renault
9. 1. 2020

Novost je po videzu sicer ohranila vse značilnosti prve generacije (v podobnem slogu, kot so to pred pol leta storili s Cliom). A videz je eno, Captur pa se je precej spremenil tako glede prostornosti kot vtisa v potniški kabini. Prenovljeni so tudi motorji. Za zadovoljitev sodobnih zahtev ima tudi zelo širok nabor elektronskih pomočnikov, ki olajšujejo in varujejo.

Ves čas vodilni v razredu

Renault je bil s Capturjem ob Nissanu tako rekoč ustanovitelj razreda manjših križancev, ki temeljijo na tehnični osnovi majhnih družinskih avtomobilov. Pripisujejo si pionirsko vlogo. Tudi zato, ker so ob začetku prodaje prvega rodu tekmovali zgolj z Jukom, zdaj pa je v tem razredu že čez dvajset tekmecev. Kljub temu Captur po prodajnih številkah ohranja vodilno mesto v razredu. Naloga inženirjev je bila, da pripravijo avtomobil, ki bo še naprej privlačil številne kupce.

Vsa Capturjeva svetila svetijo v tehniki LED, kar je vidno tudi na zunanjosti avtomobila z značilno obliko dnevnih luči. Avtomobil je zdaj daljši za 11 cm (dolg torej 4,23 metra), za 2 cm so povečali tudi medosno razdaljo, kar gre v prid večji prostornosti in večjemu prtljažniku. Ta je s 536 litri največji v razredu. Captur zdaj uporablja tudi večja kolesa (s kolesnimi obroči od 18-palcev naprej).

Prilagodljiv na vse načine

Pri Capturju so snovalci želeli omogočiti predvsem čim bolj pestro možnost prilagajanja željam posameznika ('personalizacija'). Posledično nudijo kar 90 barvnih kombinacij zunanjosti, 18 kombinacij notranjosti, 8 ambientalnih osvetlitev, pa tudi gumb za izbiro treh voznih profilov. Captur je na voljo v petih opremskih stopnjah ter tudi z dvema turbobencincema (večji ima dve zmogljivosti) in dvojno stopnjo zmogljivosti pri turbodizlu. Osnovni bencinski motor je povezan s petstopenjskim ročnim menjalnikom, oba druga motorja sta na voljo s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim (dvosklopčnim), najmočnejši turbobencinec TCe 150 pa zgolj s samodejnim menjalnikom.

Tehnična zasnova je na platformi CMF-B, ki so jo uporabili že za Clio (ter Nissanov Juke). To omogoča veliko več elektronskih dodatkov, serijsko je pri Capturju na voljo sistem za pomoč pri ohranjanju vozila na voznem pasu (LKA), sistem za pomoč pri zaviranju v sili (AFU), sistem za aktivno zaviranje v sili z zaznavo pešcev, opozorilnik varnostne razdalje, sistem za prepoznavo prometnih znakov ter tudi že omenjena popolna svetlobna oprema v tehniki LED. Pri višjih opremah ali za doplačilo je praktično na voljo vse, kar sicer sodobna elektronska oprema zmore. Novost pri Capturju sta kamera 360° ter opozorilo za bližanje prečnega prometa pri vzvratnem vključevanju s parkirišč.

Sodobni elektronski pripomočki

Na področju povezljivosti je Captur opremljen s povezavo 4G, ki samodejno posodablja opremo, pri uporabi navigacije je možna tudi uporaba Googlovega iskalnika naslovov, tu je še Moj Renault, mobilna aplikacija za pomoč voznikom te znamke avtomobilov. Povezljivost prek mobilnega telefona poteka prek pripomočka 'Easy Connect', ki je znan že iz Clia. V kratkem bo na voljo tudi nadzor avtomobila prek mobilnega telefona. Za pridobivanje informacij in upravljanje skrbi sredinski zaslon (serijski 7-palčni je na voljo od opreme Zen, saj pri osnovni Renault ne ponuja radia in klimatske naprave). Večji 9,3-palčni zaslon (navpično postavljen) je na voljo od opremske stopnje Edition plus).


Cena osnovnega Capturja (TCe 100 Life; 74 kilovatov) je 13.990 evrov, bolje opremlejni TCe 100 Zen stane 15.690, opremo Intens dobi kupec s še dodatnim doplačilom 1.800 evrov. Z opremo Intens je mogoče dobiti tudi močnejši motor (TCE 130) za 19.690 evrov. Največ, kar si kupec pri Capturju lahko zaželi, dobi z opremo Initiale Paris, z bencinskim motorjem TCe 150 EDC stane 26.900 evrov.
Renault je v petih letih od začetka prodal okoli 1,5 milijona primerkov Capturja. Samo v Sloveniji je v zadnjih dveh letih (2018 in 2019) dosegel lepi številki, 2503 oziroma 2369. Tako tudi za prihodnji rod računajo, da bodo z njim še letos prepričali okoli 2500 slovenskih kupcev.


Novo v Sloveniji: Renault Captur
Kaj: nov model (drugi rod)
Za koliko: od 13.990 za opremo Life
Kaj je novega: nova oblika in povečana karoserija, večja prostornost, sodobne tehnologije

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri