Novo v Sloveniji: Renault Clio - Petič, še vedno najuspešnejši

4. 9. 2019 | Tomaž Porekar
Deli

Renault z letošnjim septembrom ponuja spremembo v svojem prodajnem programu – na voljo je peti rod njihovega Clia, tudi najpriljubljenejšega avtomobila slovenskih kupcev. Mimogrede, sami ga boste  z malo sreče preizkusili že čez nekaj dni. Sledite povezavi, da izveste kako. 

Oblikovno znan sicer že od letošnje marčne avtomobilske razstave v Ženevi je zdaj kupcem na voljo v petih motornih izvedenkah kot petvratna kombilimuzina. Renault dodatne karoserijske različice Grand Tour (karavan) ne bo več ponujal. Petvratni Clio je po videzu dokaj podoben kot je bil dosedanji. Pri Renaultu pravijo, da je bila že dosedanja oblika zelo všečna in so jo prilagodili le novim trendom in estetskim pravilom, tako ima na primer že od osnovne različice luči v tehnologiji LED, tudi žaromete.

Več sprememb in izboljšav so namenili notranjosti, predvsem žlahtnejši se zdijo materiali, ki jih uporabljajo za prevleke armaturne plošče, vrat in sedežev, boljši je tudi celoten vtis glede kakovosti izdelave. Dodatna sprememba na bolje je tudi glede info zabavnega sistema. Novi ima možnost povezave s pametnimi telefonu, prepriča pa tudi postavitev sredinskega zaslona, ta je lahko pri opremi z 9,3-palčnim zaslonom zalo opazen, ker je visoko postavljen, sprejemljiv je tudi manjši 7-palčni.

Posodobljena oprema in motorji

Pri Cliu ponujajo tudi številne varnostne elektronske pomočnike, tako da ima zdaj zares veliko dodatkov, s katerimi si lahko kupec avtomobil opremi tako, da ustreza staremu sloganu tega modela: ima vse, kar imajo veliki.

Motorna paleta obsega štiri motorje, ki so pravzaprav že stari znanci Cliove ponudbe, a posodobljeni. Litrski trivaljnik je edini brez dodatnega turbinskega polnjenja in ima v osnovnem modelu 75 'konj', 900-kubični trivaljnik ima zdaj moč 100 'konj', dizelska sta oba štirivaljnika  in 1,5-litrska, z močjo 85 ali 115 'konj'. Peti v ponudbi pa je nov, bencinski 1,3-litrski štirivaljnik (iz skupnega projekta z Mercedesom) je na voljo zgolj s samodejnim sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom (EDC) in s 130 'konji' nudi kar prepričljive vozne zmogljivosti.

Številni opremski paketi

Osnovni Clio Life je na voljo je z osnovnim motorjem in tudi brez radia in klimatske naprave ter stane 10.990 evrov (Renault v septembru ponuja še tisoč evrov popusta pri nakupu katerega koli Clia). Opremska stopnja Zen k sicer že solidno opremljenemu Life dodaja ročno klimatsko napravo in radio z bluetoothom ter nekaj okrasnih dodatkov na zunanjosti. Clio Zen SCe75 stane 11.990 evrov. Z opremo Intens Renault ponuja tisto, kar menda odgovarja največjemu številu kupcev in vsebuje tudi že samodejno klimatsko napravo, različno nastavljive sedeže ter tudi električna ogledala, pa še marsikaj, tudi multimedijski sistem s sedempalčni zaslonom na dotik, radio, bluetooth in povezljivost s pametnimi telefoni prek aplikacij Apple CarPlay in Android Auto.

Clio Intens SCe 75 stane 13.590 evrov. Doplačilo za močnejši bencinski motor (TCe 100) pri obeh opremskih različicah stane 1.000 evrov. Še nekoliko bogatejši je opremski paket Edition One (menda naj bi to opremo ponujali le prvo leto prodaje), ponuja tudi parkirne pripomočke (tipala, vzvratno kamero), pa večji, 9,3-palčni multimedijski zaslon in celo navigacijo. Za Edition One TCe 100 je cena 15.750 evrov, pe bolje pa je opremljen Clio Initiale Paris, z motorjem TCe 100 stane 17.390 evrov. Osnovna turbodizla sta Clio Zen Blue dCi 85 za 14.240 evrov in Clio Intens Blue dCi 115 za 17.040 evrov.

 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol