Novo v Sloveniji: Renault Espace

19. 5. 2015
Deli

V Slovenijo je pripeljal novi Espace, od katerega si pri Renaultu veliko obetajo.

Želijo si namreč, da bi Espace pete generacije ponovno postal avto, ki je številna leta navduševal staro in mlado.

Novi Espace je v primerjavi s svojim predhodnikom enako širok, a malce bolj oddaljen od tal, daljši in pa nižji, zaradi česar daje podobo zelo vitkega in dolgega avtomobila. A to nikakor ni, saj je v notranjosti obilo prostora, navsezadnje si je mogoče za doplačilo 1.000 evrov v zadku omisliti še dodatna dva sedeža, katerih naslonjala lahko zlagamo klasično, ročno ali s pritiskom na gumbe v prtljažniku in celo prek sistema R-Link.

Glavni paketi opreme so trije: Life, Zen in Initiale Paris. Je pa že osnovna Life zelo bogata, saj med drugimi že prinaša LED-žaromete, dvoobmočno klimatsko napravo, pametni ključ, delno stekleno streho, sistem R-Link z LCD-zaslonom, občutljivim na dotik, in navigacijskim sistemom, parkirna tipala, tempomat, samodejni vklop luči in dežno tipalo in še precej drugega. K omenjenemu paket Zen prinaša posebno notranjo osvetlitev, samodejno senčenje luči, sistem za nadzor mrtvega kota in še nekaj varnostnih dodatkov, najvišja stopnja opreme Initiale Pris pa avdiosistem znamke Bose, masažne sedeže, sistem 4Control za štirikolesno krmiljenje (ta bo kot doplačilo na voljo tudi ob opremi Zen) in še kup druge opreme. Novi Espace je seveda opremljen s številnimi novodobnimi asistenčnimi sistemi, velja pa izpostaviti tudi sistem Multi-Sense, ki vozniku ponuja štiri prednastavljene programe vožnje (Eco, Comfort, Neutral in Sport), ter program Perso, ki si ga lahko voznik prilagodi po svojih željah, pri čemer se lahko nastavlja delovanje štirikolesnega krmiljenja (4Control), vzmetenja, odzivnost volanskega mehanizma, odzivnost motorja, prestavna razmerja samodejnega menjalnika, pa tudi osvetlitev potniškega prostora, delovanje klime itd.

Novi Espace bo na voljo z dvema dizelskima motorjema: dCi 130 Stop&Start ter dCi 160 Stop&Start. Tudi zaradi kar 250 kilogramov manjše mase od predhodnika sta zgolj 1,6-litrska, pri močnejši različici pa za boljše dihanje skrbita dve turbinski puhali, prvo pri nižjih in drugo pri višjih vrtljajih. Za prestavljanje pri šibkejšem motorju skrbi ročni šeststopenjski menjalnik, pri močnejšem pa prav tako šeststopenjski, a samodejni menjalnik z dvojno sklopko, imenovan EDC. Renault je za novi Espace predvidel tudi turbobencinski motor z 200 'konji', ki pa ga v Sloveniji uradno ne bodo prodajali, seveda pa ga bodo zagotovili, če bi si ga kakšen kupec res želel.

Za novi Espace z osnovno opremo Life in šibkejšo različico motorja (dCi 130) bo treba odšteti 29.990 evrov. Za močnejši motor in srednjo opremo Zen bo potrebnih 35.990 evrov, za najbolje opremljeni Espace z opremo Initiale Paris (dCi 160 EDC Start/Stop) pa vsaj 41.990 evrov. Renault za novi Espace ponuja petletno jamstvo oziroma jamstvo do prevoženih 150 tisoč kilometrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja