Klasične štirivratne limuzine se dobro prodajajo predvsem na Vzhodu, zato je Renault predstavil model Fluence. Ta bo nasledil Megana II Sedan (čeprav tega nekateri nočejo slišati), izdelovali pa ga bodo v turški tovarni v Bursi.
Z dolžino 4, 62 metra in s prtljažnikom velikosti 530 litrov hoče Fluence zapeljati predvsem v garaže večjih družin. Še bolj povedni so podatki o izdatni medosni razdalji, s katero so dobili nekaj več prostora tudi na zadnji klopi, kar 23 litrih odlagalnih površin in bogati opremi.
Model Fluence si lahko omislite v treh opremah: Authentique, Expression in Dynamique.
Osnovna oprema ima že serijsko ABS, štiri varnostne blazine, varnostni zavesi, Isofix, osrednjo ključavnico, električno krmiljen servovolan, tempomat in omejevalnik hitrosti, potovalni računalnik, električni pomik stranskih šip, klimatsko napravo, po višini nastavljiv voznikov sedež in volanski obroč, radio s CD-predvajalnikom in tipkami ob volanskem obroču.
Za večje razvajanje pa poskrbita druga (ESP, samodejna klimatska naprava, tipala za dež) oziroma tretja raven opreme (volanski obroč nastavljiv po višini in globini, dodatki usnja, boljši radio, Bluetooth, pametna kartica, 17-palčna platišča).
Za zdaj vas čakajo v prodajnih salonih trije motorji (1.6 16V 110, 1.5 dCi 85 in 1.5 dCi 105), močnejši dCi 110 FAP z novim menjalnikom z dvojno sklopko DCT pa prihaja šele konec leta 2010.
Bencinski motor lahko kombinirate z ročnim petstopenjskim ali s samodejnim štiristopenjskim menjalnikom, šibkejši dizel pa ima zgolj pet prestav v primerjavi s šestimi pri močnejšem.
Cena bencinskega modela se giblje od 14.900 do 18.200 evrov, cena dizelskega pa je 15.800 oziroma 16.800 evrov za dCi 85 in 17.700 oziroma 18.800 evrov za dCi 105. Prihodnje leto prihaja tudi električna različica, ki bo še poudarila nov Renaultov moto Drive the Change. (AM)
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"