Renaultov srednji križanec Kadjar je po nekaj več kot treh letih deležen prve večje prenove. Novosti na zunanjosti najdemo na svetlobni opremi, maski, sprednjih in zadnjih odbijačih, s precej boljšo kakovostjo in videzom oblog in uporabnih pripomočkov pa postreže tudi v notranjosti.
Nekaj manj bogata je oprema elektronskih varnostnih pripomočkov – na primer na voljo sploh ni aktivnega tempomata, samo za doplačilo pri izbranih različicah sistem zaviranja v sili. Velja omeniti, da je nekaj osvežitve dobil infozabavni sistem, seveda pa za skladnost s prenovljenimi zahtevami okoljevarstva skrbijo tudi novi motorji.
Prav tu je tudi največ res novega in naprednega, namreč novi turbobencinski motor (ki je rezultat sodelovanja med Daimlerjem in zvezo Renault-Nissan). 1.332-kubični motor ima dve zmogljivostni različici, ki ju pri Renaultu označujejo s TCe 140 in TCe 160 (številčne oznake nakazujejo moč v 'konjih'). Manj zmogljiv je v Kadjarju na voljo s šeststopenjskim ročnim, močnejši s sedemstopenjskim dvosklopčnim (EDC7).
Prenovljena sta tudi oba turbodizla, osnovni s 1.461 'kubiki' ponuja 115 'konj' (torej je Blue dCi 115), večji (1.749-kubični), ima oznako Blue dCi 150.
Tudi ponudbo opremskih različic so dopolnili – z najbogatejšo z oznako Black Edition. Zgolj v tej je Kadjar na voljo z obema najmočnejšima motorjema, če je to Blue dCi 150, so gnana vsa štiri kolesa.
Osnovno različico Life TCe 140 Renault ponuja za 20.490 evrov, a kupcem v začetnih mesecih obljubljajo še dodatni popust 1.500 evrov. Še ugodnejša pa je ponudba, če kupec izrabi financiranje Renault, saj takrat vsi dodatki (s petletnim jamstvom na primer in drugimi dodatki) znesejo okroglih 4.000 evrov. Osnovna turbodizelska različica je na voljo z nekaj bogatejšo opremo Limited, cena za Blue dCVi 115 pa v tem primeru znaša 23.790 evrov.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj