Novi, četrti Méganov rod, bo v Renaultovih prodajnih salonih svojo slovensko kariero začel 24. februarja letos. Ponudba je kar pestra, če upoštevamo število motornih in opremskih različic – vsekakor na ravni tistega, kar zdaj vodilni izdelovalci lahko ponudijo ob začetku prodaje neke novosti.
Med bencinskimi motorji ni presenečenj, če poznamo nekaj dosedanjih Renaultovih novosti. Tu so torej trije motorji, dva z oznako Energy TCe (100 in 130 'konj') ter osnovni atmosferski z oznako SCe in 110 'konji'. Med turbodizelskimi je tudi mogoče izbrati tri motorne različice Energy, dve sta 1,5-litrska dCi (z 90 in 2 110 'konji'), tretja dCi s 1,6-litrskim motorjem in 130 'konji'. Opremske stopnje so pestre in dokaj bogate, imajo pa oznako Life, Zen, Intens, GT Line in Bose, pri čemer sta zadnji dve namenjeni različnim okusom in zaradi tega z različno usmeritvijo (GT Line bolj 'športna', Bose bolj 'razkošna').
Kar nekaj zanimive opreme je že v osnovni različici (ročna klimatska naprava, dnevne luči LED spredaj in zadaj, daljinsko centralno zaklepanje).
Predstavniki Renaulta pričakujejo, da se bodo kupci večinsko odločali za bolje opremljene različice, saj naj bi bila najbolje prodajana različica Mégane dCi 110 Intens (za kar bo treba odšteti 17.490 evrov (kjer je že vštet začetni popust 1.000 evrov). Osnovna bencinska različica SCe 115 Life bo sicer stala 12.990 evrov, a bo na voljo šele od letošnjega maja. Megane TCe 100 Life bo stal nekaj več (13.490 evrov), z opremo Zen pa še 500 evrov več. Osnovni dizelski Mégane (dCi 90 Zen) bo dostopen za 15.290 evrov, za enako opremo (Zen) z močnejšim motorjem dCi 110 bo treba dodati 500 evrov.
Renault za kasneje v letošnjem letu najavlja tudi različico GT 205 EDC s krmiljenjem zadnje preme in močnejšim turbobencinskim motorjem (za 23.890 evrov). Ob koncu leta bo predstavljena tudi karavanska različica Grandtour. (TP)