Novo v Sloveniji: Renault Megane R.S. Trophy

Prah okoli novice, da je Renault z Meganeom R.S. Trophy dosegel rekord na Nurburgringu se še polegel ni, zdaj pa to (časovno) omejeno serijo lahko že dobite pri naših trgovcih.

3. 7. 2014

Enega izmed razlogov za to gre pripisati tudi podatku, da so za razvoj tega 275 »konjskega« ekskluzivneža deloma odgovorni tudi pri slovenskemu Akrapoviču. Namreč, prav vsak Trophy je serijsko opremljen s titanovim izpušnim sistemom našega proizvajalca, ki naj bi mu poleg skrbno izbrane »barve« zvoka doprinesel dodatnih 5 »konjev« moči in lepšo krivuljo delovanja motorja.

Poleg omenjenega prirastka moči je druga pomembna izboljšava odlično Ohlinsonovo Cup podvozje, ki še dodatno poudarja športne potenciale tega avtomobila. Meganea Trophy boste od navadnega R.S.-a lahko ločili po dekoracijskih nalepkah na boku, v notranjosti pa boste težko spregledali vrhunske Recarove školjkaste sedeže in volanski obroč oblečen v alkantaro. Če vam vse od naštetega še zmeraj ni dovolj, so pri Renaultu šli še dlje. Za dodatnih 100 kilogramov olajšano, na podvozju izboljšano, s posebnimi visoko zmogljivimi gumami Michelin Pilot Sport Cup 2 opremljeno in s celo kopico dodatkov za zaprte steze obogateno verzijo Meganea so zapakirali v paket imenovan Trophy-R in ga hkrati omejili na vsega 250 avtomobilov.

Če želite takoj napasti rekord Nurburgringa, je dovolj, da zavijete k prvemu prodajalcu Renaulta, kjer vam bodo novega Meganea Trophy ponudili po ceni 33.900 evrov. Da bi vam olajšali odločitev, so pripravljeni ponuditi popust v višini 2.000 evrov in brezplačno redno 5-letno vzdrževanje omejeno s 100.000 prevoženimi kilometri.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri