Novo v Sloveniji: Renault Mégane

8. 1. 2014
Deli

Renault je tudi v Sloveniji začel prodajati prenovljeni model Mégane.

Prenova je zajela prav vse Méganove različice, torej tudi karavanskega Grandtourja in kupe, vključno s športno različico GT in najmočnejšo R.S. Prenova seveda ni obsežna, je pa veličastna, saj s prenovljenim prednjim delom zdaj tudi Mégane privzema novo Renaultovo oblikovno smer. Novi so prednji odbijač, maska in pokrov motorja ter tudi prednja žarometa, vključno z novo postavitvijo dnevnih luči LED. Tako kot pri vseh že prenovljenih modelih je večji tudi Renaultov logo. Manj sprememb sta deležni različici GT in R.S., kjer so novi zgolj žarometi in maska.

Tudi v notranjosti ni večjih sprememb, tako kot dosedanji modeli je tudi Mégane dobil R-Link (pri različici R.S. je zdaj na voljo tudi funkcija R.S. Replay, ki omogoča shranjevanje in prek spleta deljenje podatkov z R.S. Monitorja), povezljivost z internetom, sistem za opozarjanje na nezaželeno zapuščanje voznega pasu in sistem za samodejno pretikanje med zasenčenimi in dolgimi lučmi.

Med motorji je edina omembe vredna novost motor TCe 130, ki je zdaj na voljo tudi s samodejnim menjalnikom EDC. Ko smo že pri menjalnikih: po novem so prav vsi šeststopenjski, ker pomeni, da petstopenjskih ni več.

Za vstopnega Mégana z 1,6-litrskim bencinskim motorjem (110 'konj') in osnovno opremo Authentique je treba odšteti 14.590 evrov, za enako opremljeno dizelsko različico dCi95 pa 15.860 evrov. Za športne navdušence naj omenimo še ceno najmočnejše različice R.S. – 27.270 evrov.

Se pa seveda pri Renaultu v boju za kupce trudijo s številnimi 'dodatki', kot so petletno podaljšano jamstvo (to je brezplačno pri nekaterih oblikah njihovega financiranja), posebna servisna storitev My Revision (za plačilo zneska od 712 do 1.018 evrov si je mogoče zagotoviti pet let/100.000 km brezplačno servisiranje), poleg tega ob lansiranju ponujajo za vse modele kar 2.000 evrov popusta. Hkrati bodo zdaj slovenski obrtniki lahko kupili tudi Mégane v 'tovorni' različici, torej s kovinsko pregrado v potniški kabini, ki seveda pomeni prihranek 22-odstotnega davka.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja