Renault v teh dneh začenja s prodajo četrtega rodu modelov Scénic in Grand Scénic.
Ta začetnik tedaj novega razreda manjših enoprostocev je na slovenskem trgu že dvajset let, četrti rod pa ponuja vse tiste tehnološke novosti, ki so jih pri Renaultu predstavili tudi pri drugih zadnjih novih modelih iz njihove hiše, torej Multi-Sense, R-Link, radio Bose in tudi dodaten zaslon v voznikovem vidnem polju na armaturni plošči. Obe novosti sta v primerjavi s prejšnjim rodom za malenkost zrasli, Scénic v dolžino (+4,1 cm na 440, cm), širino (+2,1 na 186,6 cm) in medosno razdaljo (+2,9 na 273,4 cm), Grand Scénic pa v dolžino (+5,9 cm na 463,4 cm), širino (+2,1 na 186,6 cm) in medosno razdaljo (+3,4 na 280,4 cm), oba sta se znižala (za 2,1 cm na 186,6 cm). Videz je seveda spremenjen in je tudi v sedanjem 'družinskem' slogu prvega oblikovalca Laurensa van den Akerja. Scénic in Grand Scénic sta prva, kjer bodo imeli kupci na voljo zgolj 20-palčna kolesa (z manjšo širino kot običajna te velikosti). Pri Renaultu obljubljajo, da se s tem vzdrževalni stroški ne bodo občutno povečali, tudi zalogo gum ustreznih dimenzij obljubljajo pri trgovcih. Še ena novost je v Grand Scénicovi ponudbi, na slovenskem trgu bo na voljo le kot sedemsedežnik.
Cena za Scénicov osnovni model z bencinskim motorjem (TCe 115) z opremo Life je 16.290 evrov. Cena za Scénic z opremo Intens z večjim bencinskim motorjem TCe 130 je 20.290 evrov. Tudi najmanjši dizelski motor (dCi 95) je na voljo z opremo Life, za 17.590 evrov. Različico dCi 110 je mogoče dobiti z nekoliko bogatejšo opremo Zen, za 19.590 evrov, na voljo sta še motorni opremi dCi 130 (Intenst – 22.730 evrov) in dCi 160 EDC (Edition One) za 28.190 evrov.
Doplačilo za Grand Scénic znaša 1.500 evrov, za podaljšano jamstvo (5 let oz. 100.000 km) pa 800 evrov. Renault bo pri Scénicu v začetku prodaje ponujal še popust enotnih 500 evrov.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"