Novo v Sloveniji: Renault Talisman

Potem, ko ne zadnja Laguna ne dodatno iz Južne Koreje 'posvojeni' Latitude pri kupcih večjih Renaultovih avtomobilov nista dosegla zaželenega odmeva, bo tudi na slovenskem trgu od začetka junija na voljo skupni naslednik za višji srednji razred – Talisman.

Novo v Sloveniji: Renault Talisman (foto: Tomaž Porekar; Renault) Tomaž Porekar; Renault
15. 5. 2016

Prvič je bil predstavljen lani septembra na frankfurtski mednarodni avtomobilski razstavi (skupaj z Méganom), slovenski Renaultovci pa so si pri Talismanu vzeli nekoliko več časa za uvajanje na naš trg (kot pri Méganu). Seveda je osnovna pozornost veljala dobri pripravi na tekmece v razredu, ki vse bolj izgublja svojo veljavo izpred nekaj let, ko je veljal za enega od osnovnih za doseganje dobrih prodajnih rezultatov pri znamkah iz množične ponudbe. Talisman je zasnovan podobno kot nekateri tekmeci, na primer Passat in Superb, ki sta za osnovo tudi dobila skupno platformo za avtomobile nižjega in višjega srednjega razreda. Seveda je tudi Renault tehnično osnovo, na kateri temeljijo Mégane, Kadjar in Espace (pa tudi Nissanova Qashqai in X-Trail) nekoliko prilagodil zahtevam tako velikega avtomobila (4,85 m pri 'Berline' in 4,87 m pri 'Grand Touru' / ponekod tudi z oznako 'Estate').

Talisman ponuja pravzaprav vse tiste sestavine (podvozje, motorje, elektronske pomočnike), ki jih najdemo v ostalih večjih Renaultih. Renaultova posebnost sedanjih večjih avtomobilov je štirikolesni volan (ki po njihovem zatrjevanju precej izboljša okretnost in lego na cesti), pri elektronskih dodatkih je treba omeniti R Link, pri prilagoditvi različnim okusom pri voznih občutkih Multi-sense (deluje na podvozje, delovanje motorjev in menjalnikov, videz informacijskih zaslonov). Motorna oprema se omejuje na štirivaljnike, seveda dodatno opremljene z običajnimi ali podvojenimi turbo puhali. Izbira povezav med ročnimi in dvosklopčnimi samodejnimi menjalniki je precej omejena, med turbobencinsko izbiro sta na voljo dve 1,6-litrski različici (s 150 in 200 'konji'). Turbodizelske različice so tri, v osnovni deluje že starejši in uveljavljeni 1,5-litrski s 110 'konji', 1,6-litrski imata 130 in 160 'konj'.

Že od začetka prodaje (4. junija) bodo pri vseh ponujali 1.500 evrov popusta, še dodatnih ugodnosti bodo deležni kupci prek Renaultovega financiranja (podaljšano jamstvo na 5 let oz. 150.000 km). Na voljo so štirje opremski paketi (osnovni Life le za osnovno turbodizelsko različico), najbogatejši (Iinitiale Paris) le za obe najmočnejši.

Cena osnovnega Talismana dCi 110 Life skupaj s popustom znese 19.990 evrov, tisti z osnovnim motorjem in bogatejšo opremo Business stane 1.900 evrov več. 130 dCi Business stane 23.490 evrov, z dvosklopčnim menjalnikom v različici 130 dCi EDS pa 25.090 evrov. Talisman TCe 150 EDC Business stane 24.490, TCe 200 EDC Initiale Paris pa 33.490 evrov.

Hkrati z limizinsko različico bodo začeli prodajati tudi karava Grand Tour, zanj bo potrebno doplačilo 1.200 evrov. (TP)

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri