Februarja bo Citroën na slovenske ceste začel pošiljati svoj drugi model z dodatno oznako Aircross. Ta bo imel oznako C5 in je torej večji kot tisti z oznako C3, ki je zdaj kupcem na voljo že skorja leto dni. 4,5 metra dolgi križanec je tretji na isti platformi, za Peugeotom 3008 in Oplom Grandlandom X, Citroën pa najavlja povsem drugačno vzmetenje, ki daje temu njihovemu modelu novo dimenzijo udobja.
C5 Aircorss je za prenovljenim C4 Cactusom drugi Citroën s takšnim vzmetenjem (Progressive Hydraulic Cushions oz. PHC). Ob voznem udobju pa naj bi ta Citroën ponujal tudi primerno prostornost in prilagodljivost – s pomočjo vzdolžno pomičnih treh ločenih sedežev zadnje klopi ter s prtljažnim prostorom, ki sprejme od 580 do 1.630 litrov prtljage.
Motorna oprema je identična tisti, ki jo že poznamo pri prej omenjenih (Oplu in Peugeotu), torej je osnovni turbobencinski motor trivaljnik s prostornino 1,2 litra in močjo 130 'konj' na voljo s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pozneje leta 2019 bo na voljo še 1,6-litrski turbobencinski motor s 180 'konji'. Tudi turbodizelska motorja imata enako največjo moč, a iz večjih prostornin (1,6 in dva litra), tudi tu bo ob šeststopenjskem ročnem menjalniku pri manj zmogljivem na voljo še osemstopenjski samodejni. V primeru obeh močnejših motorjev bo mogoče dobiti le samodejni menjalnik.
Ob osnovni opremi z oznako Live (Pure Tech 130 za 23.500 evrov, BlueHDi 130 za 25.000 evrov), ki je dokaj skromno opremljena z elektronskimi pomočniki (štirimi), bo precej več opreme za doplačilo 1.350 do 1.450 evrov za opremo Feel, še več, a s kar 20 elektronskimi sistemskimi dodatki, bo treba doplačati za opremo Shine (plus 2.600 evrov na opremo Shine).
Distributer za Citroën v Sloveniji obljublja, da bodo leta 2019 imeli na voljo okoli 500 primerkov novega C5 Aircrossa, najavljajo pa tudi nekoliko nižjo 'akcijsko' ceno za vstopni model.