Novo v Sloveniji: Seat Arona

10. 1. 2018
Deli

Prva letošnja avtomobilska  novost na slovenskem trgu je Seatova Arona. Manjši križanec bo dopolnil še kar pestro ponudbo v razredu, ki sta ga začela Renault Captur in Peugeot 2008. Je tudi prvi te vrste avtomobilov iz Volkswagnovega koncerna.

Zasnovan na modularni platformi s prečno vgrajenim motorjem (kakšno uporablja tudi Ibiza) bo namenjen tistim, ki jim ni pomembna velikost, a cenijo višjo postavitev sedežev. Arona z opremo Reference in turbobencinskim trivaljnikom (1,0 TSI; 70 kW) s petstopenjskim menjalnikom je mogoče dobiti za 14.990 evrov, bolje opremljena z osnako Style (in s podaljšano štiriletno garancijo) je dražja za nekaj več kot 2300 evrov, skok do opreme Xcellence znaša več kot 3.500 evrov, še bogateje je opremljena Arona z oznako FR (tam je tudi enolitrski motor močnejši, s 85 kW), a je zanjo treba odšteti 19.304 evre.

Ob enolitrskem turbobencinskem trivaljniku bo na voljo še 1,5-litrski TSI 110 kW, izključno z opremo FR, pa tudi 1,6-litrski TDI (s 70 ali 85 kW), od konca leta bo na voljo tudi enolitrski trivaljnik TGI za pogon na stisnjen zemeljski plin (CNG). Ob osnovni opremi s petstopenjskim menjalnikom bosta na voljo še šeststopenjski, prav tako ročni, ter sedemstopenjski samodejni dvosklopčni, pogon je izključno na prednji kolesi.

Pri slovenskem Seatu upajo, da kakšnih večjih zadreg z dobavo Aron ne bo, v tem primeru nameravajo zanje najti 400 slovenskih kupcev. Skupaj s to količino Aron za letos načrtujejo povečanje prodaje znamke na slovenskem trgu na okoli 2.600 avtomobilov, od tega 870 Leonov, 550 Alhambr, po 400 Aron in Ibiz, 300 Atec, 70 Toledov in 10 Miijev. S to količino naj bi svoj tržni delež v letu 2018 povečali na 3,5 odstotka.

Tomaž Porekar