Ibiza je Seatov paradni konj. In Seat je znotraj koncerna znamka, ki najbolj neguje čustva.
Zdaj bo pri njih spet nekoliko lažje dihati, saj je na trg prišla prenovljena Ibiza z novo Seatovo (oblikovno) identiteto: oba odbijača, vse luči, motorna pokrov in maska, platišča, merilniki, volanski obroč, komande klimatizacije, oblazinjenje in karoserijske barve. Ter s serijskim stabilizacijskim sistemom.
Šest bencinskih in pet dizelskih motorjev je v bogati ponudbi ter ročni (5 ali 6) in robotizirani (DSG) menjalniki, ki zaokrožujejo bogato pogonsko ponudbo. Tu so še tri karoserije (trivratni SC, petvratni in kombi ST) in trije paketi opreme (Reference, Style in FR), ki se jim bo prihodnje leto pridružila še Cupra. Upoštevaje tudi osnovno različico, ki je na voljo s krajšo garancijo (dve leti) in posledično nižjo ceno, ter varčne pakete Ecomotiv je v ceniku kar 47 različic.
Najcenejša je torej (trivratna) SC 1.2 Reference s krajšo garancijo, stane pa 8.990 evrov, kjer je upoštevan tudi 500-evrski (trimesečni) popust ob lansiranju tega avtomobila. Od paketa Reference do Style je 500 evrov razlike, enak skok je tudi do petvratne karoserije, ki jo bodo po predvidevanjih prodali kar 70 odstotkov vseh Ibiz. Petnajst odstotkov bo verjetno kombijev ST, ki je še nadaljnjih 500 evrov dražji.
Najdražja v ceniku je 2.0 TDI DPF FR (petero vrat, 17.879 evrov), morda najprivlačnejša s stališča zmogljvosti pa 1.4 TSI DSG FR, ki stane 16.521 evrov. Posebej ponosni so na različico 1.2 TDI DPF Ecomotive (13.319 € kot SC Reference), katere izpust ogljikovega dioksida je le 89 gramov na kilometer.
Med številno dodatno opremo kaže biti pozoren na prenosni multimedijski sistem, podoben kot v malem modelu Mii Seat Portable System, katerega cena bo, ko bo na voljo (novembra letos), okoli 300 evrov. Ob novem zagonu Ibize naj bi letos vseh skupaj prodali okoli 1.000, vseh Seatov pa 1.800, kar jasno kaže, kako pomembna je Ibiza za Seat. (VK)
Foto: VK