Novo v Sloveniji: Seat Tarraco

28. 3. 2019 | Tomaž Porekar
Deli

Seatov največji športni terenec z imenom (rimsko ime za špansko Tarragono) kaže na poreklo znamke, torej špansko, res pa je, da tehnično zelo sorodni izdelek z zaščitnim znakom Volkswagna (Tiguan Allspace izdelujejo na istem montažnem traku, v Wolfsburgu). Zdaj je Tarraco dopolnil Seatovo ponudbo navzgor, saj je ob enoprostorcu Alhambri njihov največji izdelek.

Tarraco bo kupcem na voljo z dokaj bogato opremo, tako da ga vsaj cenovno s še enim 'sorodnikom', Škodinim Kodiaqom, glede cene težko primerjamo. Pri Seatu so se potrudili, da je Tarracov videz dovolj samosvoj, da z razpoznavo ne bo težav. Ponuja veliko, saj navsezadnje vanj lahko vgradijo še tretjo vrsto sedežev, oprema pa je tudi dovolj sodobna, da menda nihče s sebi primerno izbiro ne bi smel imeti težav.

Na voljo sta dve ravni opreme, Style in Xcellence, že v osnovi pa Tarraco ponuja tudi sodobno zaslonsko tehniko – digitalne merilnike pred voznikom ter velik, osempalčni zaslon na dotik, kjer je spravljena večina vseh funkcij za upravljanje številnih voznikovih pripomočkov. Šesti in sedmi sedež sta sicer doplačljiva, toda kabinska uporabnost je dobra, tudi zaradi možnega obilnega vzdolžnega pomika druge klopi ter sistema, ki omogoča povsem ravno dno prtljažnika.

Motorna oprema je dokaj pričakovana ali kar že 'klasična' – za avtomobil, ki prihaja iz ene od znamk skupine Volkswagen. To pomeni dva turbobencinska štirivaljnika z 1,5 in dvema litroma prostornine (150 oziroma 190 'konj' – 110 in 140 kilovatov) ter dve različici dvolitrskega turbodizla, ki ponujata identično izhodno moč kot 'bencinca'. Motorje je mogoče kombinirati s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim (dvosklopčnim) menjalnikom ter prednjima ali štirikolesnim pogonom. Proti koncu leta naj bi v ponudbo prišla še zmogljivejša različica FR, prihodnje leto pa še varčnejša in čistejša s priključno hibridno tehniko.

Astronavti z božičnim sporočilom poskrbeli za začudenje: Kdo vam je to dostavil?

Cenovni okvir: Tarraco 1.5 Eco TSI EVO Style stane 28.065 evrov, 2.0 TDI pa 30.241 evrov. Identično motoriziran kot slednji s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom je na voljo za 4.040 evrov doplačila. Doplačilo za bogatejšo opremo Xcellence znaša odvisno od motornih različic poltretji tisočak. Seat za tiste, ki izberejo financiranje, ponuja še 1.500 evrov znižanja cene.

Pri Seatu načrtujejo za letos prodajo okoli 250 Tarracov oziroma nekaj manj kot desetino celotne količine načrtovane prodaje znamke.

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"