Fiesta je po prodaji v Evropi eden najbolj priljubljenih avtomobilov (kjer se poteguje za primat proti Golfu), skorajda vedno vodilna tudi v razredu majhnih družinskih avtomobilov. Zdaj je Ford pripravil že njeno sedmo izdajo (v njeni enainštiridesetletni karieri). Konec avgusta je prispela tudi k slovenskim Fordovim trgovcem.
Značilno zanjo je močno izpopolnjen nabor vozniških pomočnikov, pri Fordu zagotavljajo, da si je s tem pridobil naslov najpametnejšega majhnega avtomobila. Tehnološka naprednost se kaže v številnih pomočnikih, ki zagotavljajo višje varnostne in udobnostne standarde v razredu manjših družinskih avtomobilov.
Običajni ponudbi različnih ravni opreme so dodali še bogatejšo – ST-Line in Vignale, ki bosta na voljo kasneje letos, prihodnje leto bo ponudba dopolnjena še Active, z nekoliko dvignjeno karoserijo, in ST s športno opremo in zmogljivim motorjem. Tudi motorna ponudba je spremenjena, zdaj sta na voljo dva bencinska trivaljnika, običajni 1,1-litrski s sesalnim polnjenjem (70 ali 85 'konj') in litrski s turbinskim puhalom (100, 125 in 140 'konj') ter 1,5-litrski turbodizelski (85 ali 120 'konj').
Zunanjost tri- in petvratne Fieste je podobna kot doslej, a za 7,1 cm daljša in za 1,3 cm širša od predhodnice. V notranjosti je osrednje mesto v voznikovem pogledu dobil nov zaslon na dotik, s čimer so temeljito zmanjšali število upravljalskih gumbov.
Fiesta bo pri nas stala najmanj 10.740 (trivratni Trend z 1,1-litrskim motorjem in 70 'konji' in brez klimatske naprave). Z bogatejšo opremo Style je bolj zmogljiva petvratna Fiesta 1,1 (85 'konj') na voljo za 13.190 evrov, z močnejšim motorjem (Ecoboost 100 'konj' s šeststopenjskim menjalnikom) pa za 14.150 evrov. Fiesta Titanium 1,0 Ecoboost (100 'konj', 6-st. menjalnik, 5 vrat) stane 15.520 evrov. Za identično motorizirano in opremo ST-Line je treba dodati še 1.210 evrov. Sodoben infozabavni sistem Sync3 je vedno treba še doplačati.
Že zdaj se morajo morebitni kupci pripraviti na polletni čakalni rok, saj v začetku dobava ne bo dohajala povpraševanja.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj