Novo v Sloveniji: Sedmič za Fiesto

27. 8. 2017

Fiesta je po prodaji v Evropi eden najbolj priljubljenih  avtomobilov (kjer se poteguje za primat proti Golfu), skorajda vedno vodilna tudi v razredu majhnih družinskih avtomobilov. Zdaj je Ford pripravil že njeno sedmo izdajo (v njeni enainštiridesetletni karieri). Konec avgusta je prispela tudi k slovenskim Fordovim trgovcem.

Značilno zanjo je močno izpopolnjen nabor vozniških pomočnikov, pri Fordu zagotavljajo, da si je s tem pridobil naslov najpametnejšega majhnega avtomobila. Tehnološka naprednost se kaže v številnih pomočnikih, ki zagotavljajo višje varnostne in udobnostne standarde v razredu manjših družinskih avtomobilov.

Običajni ponudbi različnih ravni opreme so dodali še bogatejšo – ST-Line in Vignale, ki bosta na voljo kasneje letos, prihodnje leto bo ponudba dopolnjena še Active, z nekoliko dvignjeno karoserijo, in ST s športno opremo in zmogljivim motorjem. Tudi motorna ponudba je spremenjena, zdaj sta na voljo dva bencinska trivaljnika, običajni 1,1-litrski s sesalnim polnjenjem (70 ali 85 'konj') in litrski s turbinskim puhalom (100, 125 in 140 'konj') ter 1,5-litrski turbodizelski (85 ali 120 'konj').

Zunanjost tri- in petvratne Fieste je podobna kot doslej, a za 7,1 cm daljša in za 1,3 cm širša od predhodnice. V notranjosti je osrednje mesto v voznikovem pogledu dobil nov zaslon na dotik, s čimer so temeljito zmanjšali število upravljalskih gumbov.

Potovala 30 ur do enega od sedmih čudes sveta in pokazala, kaj je tam videla

Fiesta bo pri nas stala najmanj 10.740 (trivratni Trend z 1,1-litrskim motorjem in 70 'konji' in brez klimatske naprave). Z bogatejšo opremo Style je bolj zmogljiva petvratna Fiesta 1,1 (85 'konj') na voljo za 13.190 evrov, z močnejšim motorjem (Ecoboost 100 'konj' s šeststopenjskim menjalnikom) pa za 14.150 evrov. Fiesta Titanium 1,0 Ecoboost (100 'konj', 6-st. menjalnik, 5 vrat) stane 15.520 evrov. Za identično motorizirano in opremo ST-Line je treba dodati še 1.210 evrov. Sodoben infozabavni sistem Sync3 je vedno treba še doplačati.

Že zdaj se morajo morebitni kupci pripraviti na polletni čakalni rok, saj v začetku dobava ne bo dohajala povpraševanja.