Mali Citigo, ki na našem trgu uradno nastopi prvega junija, naj po koncernskih predvidevanjih ne bi znatno privabljal kupcev njegovih bratov, pač pa bo v salone privabljal povsem druge kupce, je prvi od ključnih novih Škodinih modelov, ki bodo prispevali k povečani prodaji Škod.
Leta 2018 naj bi namreč globalno prodali že 1,8 milijona avtomobilov te znamke, medtem ko so jih lani 880 tisoč. Seveda bo zelo verjetno Citigo povečal tržni delež Škode tudi v Sloveniji. Na voljo je s tremi ali s petimi vrati, z dvema motorjema (44 in 55 kilovatov), z dvema menjalnikoma (tudi robotizirani, vedno pa 5 prestav) in v treh osnovnih paketih opreme.
V ceniku je tako 24 različic s ceno od 7.777 evrov za 1.0 44 kW Active s 3 vrati do 10.246 evrov za 1.0 55 kW ASG Elegance s 5 vrati. Le dva sežeta prek 10 tisočakov, oba sta z robotiziranim menjalnikom. Pri Škodi ponujajo vabljivo financiranje za 150 evrov mesečno brez pologa, vključuje pa kasko zavarovanje, 5 let garancije (torej za 1 leto podaljšane) in dodaten komplet (zimskih) gum. Serijsko Citigo nima sistema ESP, ima pa ga že v drugem paketu opreme Ambition, ki je za okoli 700 evrov dražji, v njem pa so še bogatejši merilniki, daljinska osrednja ključavnica, elektrika za pomik šip, sedeži s sistemom za lažji dostop k zadnji klopi, po višini nastavljiv voznikov sedež, pokrit sovoznikov predal, kadilski paket in ogledala ter kljuke v barvi vozila.
Samodejno zaviranje je del paketa Elegance, multimedijski sistem Move&Fun pa stane 292 evrov. Po predvidevanjih bodo pri nas najbolj priljubljeni 5-vratni Citigoji z drugim paketom opreme. Prvotno načrtovano količino 80 vozil so prodali že v predprodaji, novi načrt pa je 200 vozil letos.(VK)
Foto: VK
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji