Novo Fabio, eno bolj prijetnih presenečenj pariškega avtomobilskega salona, bomo lahko še pred novim letom uzrli na naših cestah.
Lepša, širša in prostornejša so atributi, ki jih z lahkoto opazimo na prvi pogled. Tudi pod pločevino skriva precej novosti, predvsem so jo dobro založili z osveženimi varnostnimi in asistenčnimi sistemi, pa tudi z novim multimedijskim sistemom, ki hkrati omogoča povezljivost s telefonom preko sistema Mirrorlink. Izpostaviti velja tudi serijsko opremljenost vozila z elektronsko zaporo diferenciala, za boljšo komunikacijo med volanom in kolesi, pa so v novo Fabio vgradili izboljšan elektro-mehanski servo. Motorji so trije in vsi trije prihajajo v dveh različno močnih izvedenkah. Litrski trivaljnik je na voljo z 44 ali 55 kilovati, ponudbo bencinskih motorjev pa dopolnjuje prisilno polnjeni 1.2 TSI z 66 ali v močnejši izvedbi z 81 kilovati. Dizelska Fabia nosi oznako 1.4 TDI in tudi ta je na voljo v dveh različicah: 66 in 77 kilovatna. Tudi DSG menjalnik si lahko omislite, a le pri močnejšem bencinarju ali šibkejšem dizlu. Cene se pričnejo pri 10.782 evrih za šibkejšega trivaljnika z opremo Active. Različica s turbo motorjem TSI je za tisočaka dražja, najcenejši dizel (ki pa že ima višjo stopnjo opremljenosti Ambition), pa stane 16.293 evrov. Vrh ponudbe prestavlja močnejši turbobencinar z opremo Style ter menjalnikom DSG za slabih 16 tisočakov, ter enako opremljen šibkejši turbodizel za 18.298 evrov.
Novo na Metroplay: “Slovenci plačujemo previsok davek za svojo trdoživost.” | Aljoša Bagola