Novo v Sloveniji: Škoda Karoq

Od sredine decembra je tudi uradno na voljo Škodin nadomestek za uspešnico Yeti – Karoq. Zbrali so že naročila za 191 prvih kupcev, dobava prvih avtomobilov pa se bo začela janaurja 2018.

Novo v Sloveniji: Škoda Karoq (foto: Tomaž Porekar) Tomaž Porekar
14. 12. 2017

Za začetek je Škodin pristop k ponudbi pri Karoqu posledica težav z dobavami pri večjem Kodiaqu. Tako v začetku ne bo na voljo osnovne različice (Active). Tako se tudi cenik začenja pri dobrih 21 tisočakih za že dokaj bogato opremljeni Karoq z oznako Ambition. Tisti, ki si želijo manj avtomobila (glede opreme in cene ), bodo morali počakati še nekaj mesecev v leto 2018, ko bo Karoqa moč dobiti za manj kot 20 tisočakov.

Je pa Karoq v različicah Ambition in Style bogato opremljen. Poskrbljeno je za navdušence digitaliziranih merilnikov, prilagodljivo zadnjo klop smo enkrat že omenili. Žarometi v LED tehniki so kombinirani tudi z lučmi zadaj in meglenkami v enaki tehniki. Tudi notranja razsvetljava je lahko s tehniko svetlečih diod. Gretje prednjih in zadnjih sedežev je v kombinaciji z gretjem volanskega obroča. Na izbiro je paket za slabe ceste, pa panoramsko strešno okno, individualni program za ključ. Kar izčrpen je tudi spisek pomočnikov pri vožnji:  prilagodljivi (torej radarsko podprti) tempomat, preprečevalnik naleta s funkcijo samodejnega zaviranja in predvidevanja trka s pešci, pomočnik za nadzor mrtvega kota, pomočnik za nadzor prometa pri vzvratni vožnji, pomočnik za zadrževanje na voznem pasu, pomočnik za samodejno vožnjo v zastojih, prepoznavanje prometnih znakov, do devet varnostnih vreč, štirje sistemi za info zabavnost, od tega dva z navigacijo, upravljanje nekaterih funkcij z razpoznavanjem kretenj, avdio sistem Canton, prostor za mobilnik z možnostjo brezžičnega polnjenja. Na voljo je tudi Škodin sistem za pametno mobilno povezavo (Škoda Connect), ta združuje številne funkcije, od pomoči pri navigiranju, prijave na naslednji servisni pregled do klica v sili, za primer, če pride do trka ali okvare.

Cena za Karoq Ambition 1,0 TSI je 21.712 evrov, osnovni turbodizel je Ambition 1,6 TDI za 23.539 evrov. Za zdaj je v ponudbi zgolj Karoq s štirikolesnim pogonom in dvolitrskim turbodizlom (za 28.252 evrov). Karoq bo tudi prvi Škodin model, za katerega ni predpisan servisni interval na 15.000 km, pač pa je ta podvojen. Pri Škodi pa so skrajšali jamstvo, ki je vključeno v ceno avtomobila, s šest na štiri leta oziroma 160.000 km - je pa zato cena za nekaj sto evrov nižja. Pet in šesto leto jamstva si lahko kupci, če si ga želijo, doplačajo.

Tomaž Porekar

                                                                                         

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri