Ob subtilni zunanji osvežitvi največ novosti na voznikovem delovnem prostoru in pod motornim pokrovom.
Če velja, da avtomobilsko znamko najbolje simbolizira samo en model, je pri Škodi to nedvomno Octavia. Je daleč največja prodajna uspešnica v modelni paleti češke znamke, ki je prvo generacijo novodobne Octavie predstavila leta 1996, »originalno« pa že leta 1959. Doslej so pri Škodi prodali več kot 7,1 milijona primerkov, Octavia pa je zgodbo o uspehu spisala tudi na slovenskem trgu, kjer je bila lani najbolje prodajani avtomobil.
Za aktualno četrto generacijo so v tovarni poskrbeli za osvežitev, ki je prinesla predvsem nove vstopne motorje in digitalne posodobitve. Oblikovne spremembe so precej subtilne, podrobnejši pogled razkriva rahlo preoblikovane žaromete s svetilnimi diodami, ter zadnje luči, skupaj s tem pa sta nekoliko preoblikovana tudi odbijača.
Nekaj bolj oprijemljivih novosti je v notranjosti, ki je vse bolj digitalizirana, nov je na primer komunikacijski sistem, ki je odzivnejši in uporabniško prijaznejši od predhodnika, poleg tega je potnikom na voljo več USB priključkov. Seveda Octavia v obeh karoserijskih izvedbah ob vsem tem ponuja še prepričljivo prostornost v potniški kabini in razkošen prtljažni prostor.
Medgeneracijska osvežitev ni zaobšla motorne palete, ki so jo prevetrili z ukinitvijo bencinskih trivaljnikov, namesto njih pa so zdaj 1,5-litrski prisilno polnjeni štirivaljniki s 85 ali 110 kilovati, slednji s pomočjo blage hibridizacije (115 ali 150 KM) in 2,0-litrski s 150 kilovati (204 KM). Še naprej se v Octavii lahko vrti 2,0-litrski turbodizeklski štirivaljnik, ki je na voljo v dveh izvedbah: šibkejša razvije 85 kilovatov (115 KM), močnejša pa 110 kilovatov (150 KM). Osnovna motorja sta povezana s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ostali z dvosklopčnim samodejnim.
Na slovenskem trgu, kjer se pričakuje, da bo Octavia tudi letos med največjimi prodajnimi uspešnicami, je treba za osnovno limuzinsko izvedbo odšteti 27.129 evrov, najcenejša Octavia Combi pa stane 27.856 evrov.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?