Novo v Sloveniji: Škoda Octavia Scout

Nova generacija Škode Octavie je dobila še zadnjega člana družine: Octavio Scout.

23. 9. 2014

Podobno kot doslej je osnovna zasnova ostala enak, malce drugačna pa je izvedba. Octavia Scout je nastala na osnovi karavanske Octavie s štirikolesnim pogonom. To pomeni pete generacijo sklopke Haldex (za hitro razporejanje in prerazporejanje prenosa navor h kolesom), za 3,1 centimetra višje podvozje (trebuh Octavie Scout je tako najmanj 17,1 centimetra od tal), zaščitne elemente pod prednjim in zadnjim odbijačem v srebrni barvi, obrobe blatnikov in pragov ter posebna platišča (in še nekaj karoserijskih in notranjih poudarkov).

Ker je Scout nastal na osnovi Octavie Combi z opremo Elegance, je njegova oprema bogata. Serijski so tudi aktivni biksenonski žarometi, LED dnevne luči in zadnje luči, radio s 15-centimetrskim na dotik občutljivim LCD zaslonom, sistem Bluetooth za prostoročno telefoniranje ...

Škodo Octavio Scout lahko poganja 1,8-litrski TSI s 132 kilovati oziroma 180 'konji' ali pa eden izmed dveh dizlov. Oba seveda nosita oznako 2.0 TDI, prvi ima 150 'konjev' in je edini na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Drugi, 184-'konjski', je enak kot v Octavii RS in je na voljo (enako kot 1,8 TSI) z dvosklopčnim menjalnikom DSG. Octavia Scout 2.0 TDI DSG je tako po pogonski plati praktično enakovredna modelu RS; le da ima še štirikolesni pogon, ki ga RS nima, in seveda višje in manj čvrsto podvozje.

Cene se pričnejo pri 28.378 evrih za šibkejšega dizla, TSI stane dobrih 31, močnejši dizel pa dobrih 32 tisočakov. Pri Porsche Slovenija pričakujejo, da bodo letno prodali okoli 120 Scoutov, tokrat naj bi bilo med njimi dobra polovica šibkejših dizlov, štirideset odstotkov močnejših, ostanek pa bencinski model.