Novo pri nas: Škoda Superb – Čehinja s še večjim nahrbtnikom!

24. 4. 2024 | Gregor Žvab
Deli

V zamirajočem D segmentu (kar se limuzin in karavanov tiče) ima Škoda Superb še vedno poseben status. Eden najbolj uporabnih družinskih karavanov je s četrto generacijo zapeljal tudi na slovenske ceste.

S tem pa stopil v velike čevlje predhodnika. Tretja generacija je namreč eden bolj priljubljenih karavanov na sploh, kar kaže tudi trg rabljenih vozil. Glede na to, da gre v četrti generaciji za povsem nov avto, bo odziv (potencialnih) kupcev zagotovo zanimivo spremljati.

Gregor Žvab

Pri Škodi Slovenija sicer računajo, da bodo letos prodali okoli 300 avtomobilov (karavanske in limuzinske različice skupaj), kar je nekako skladno tudi s povprečno prodajo prejšnjih let. Kot zanimivost, Kodiaqov prodajo preko 1000.

Zanimiva so tudi razmerja prodaje Superba v Sloveniji. Delež karavanske različice je namreč kar 84 odstotni, 87 odstotkov avtomobilov se proda z dizelskim motorjem, kar 94 odstotkov pa s samodejnim menjalnikom. Tudi tu pa tiči eden od razlogov, da ročnega menjalnika v novi generaciji ni več na voljo.

Avto sicer ohranja enako medosno razdaljo, kot predhodnik, saj je nenazadnje postavljen na podobno osnovo. Kljub temu pa je novi Superb zrasel v dolžino in v karavanski različici presegel 4,9 metrov. Ob le nekaj centimeterskem prirastku pa so uspeli v prtljažniku najti še 30 dodatnih litrov prostornine, tako da sedaj slednji meri kar 690 litrov, ob podiranju zadnje klopi pa se prostornina poveča na skorajda dva kubična metra.

Škoda

Prostornost in uporabnost sta tudi dva glavna aduta, čeprav jih ima novi Superb še precej več. O njih pa smo podrobno pisali v vtisih s prve vožnje, ki smo jo opravili pred kratkim.

V Sloveniji je novi Superb za začetek na voljo v karavanski različici, limuzinska pa bo pripeljala na ceste v drugi polovici leta, a je že na voljo tudi za naročilo. Trenutno je avtomobil na voljo s tremi pogonskimi različicami, eno bencinsko blagohibridno (110 kilovatov/150 KM) in dvema dizelskima (110 kilovatov/150 KM in 142 kilovatov/193 KM), v nadaljevanju pa bosta na voljo še dva močnejša bencinska motorja (150 kilovatov/204 KM in 195 kilovatov/265 KM) in priključni hibrid s sistemsko močjo 150 kilovatov (204 KM) in električnim dosegom preko 100 kilometrov.

Gregor Žvab

Osnovna karavanska različica Essence z blagohibridnim bencinarjem vas bo na slovenskem trgu prišla vsaj 35.478 evrov, doplačilo za dizelsko različico z enako močjo pa znaša slaba dva tisočaka in pol. Limuzinska različica velja slabega tisočaka manj. Tu velja omeniti tudi cene v Nemčiji, kjer je Superb dražji za približno 4.000 evrov.

Preberite še: