Novo v Sloveniji: Škoda Yeti

10. 12. 2013
Deli

Da bi tudi Yetija oblikovno približali drugim Škodinim modelom, je ta ob prenovi dobil predvsem nov obraz. Še več, ne samo enega, ampak celo dva.

Prvi je za mestne navdušence in predvsem za tiste voznike, ki se bodo z Yetijem vozili po mestnih oziroma urejenih ulicah in cestah, drugi (z dodatno oznako Outdoor in stranskimi letvami, pragovi in odbijači v črni barvi) pa za avanturiste, ki jih asfalt ne omejuje.

Oblikovno je največ sprememb na prednjem delu avtomobila, saj so povsem novi luči (prvič tudi biksenonske in dnevne LED), maska in posledično tudi odbijač. V notranjosti je sprememb manj (novi so zgolj volanski obroč, tkanine in sedežne prevleke ter okrasne letve), so pa dodane nekatere, ki so očem nevidne – predvsem varnostno asistenčni sistemi, med katerimi velja izpostaviti sistem za pomoč pri parkiranju pa kamero za vzvratno vožnjo, sistem KESSY za upravljanje centralne ključavnice in zagon motorja brez ključa. Dodane so tudi rešitve 'simply clever', kot so obojestranska talna obloga prtljažnika, prenosna LED-svetilka in koš za odpadke na notranji strani vrat.

Yeti bo ne glede na karoserijsko različico na voljo s sedmimi motorji, s pogonom na prednji ali vsa štiri kolesa, s pet- ali šeststopenjskimi ročnimi ali šest- oziroma sedemstopenjskim samodejnim DSG.

Povsem v nasprotju z običajno prakso pa se Yeti ob prenovi ni podražil. Prav nasprotno, v primerjavi s predhodnikom je celo cenejši, predvsem pa so z opremo bogatejši paketi opreme (Ambition, 250 evrov, in Active, 550 evrov). Tako vstopni model 1.2 TSI Active stane 16.255 evrov (1.6 TDI 21.516 EUR), za sedemstopenjski DSG je treba doplačati približno 2.200 evrov. Ugodnejši je tudi štirikolesni pogon (Haldex pete generacije), ki po novem zahteva doplačilo manj kot 2.000 evrov.

Tako kot drugi modeli ima tudi Yeti štiriletno jamstvo, na voljo pa je tudi z ugodnim akcijskim financiranjem z mesečnim odplačevanjem ali z nakupom pol takoj in preostalo polovico čez tri leta, pri čemer je preostali znesek prav tako mogoče obročno odplačati. Zastopnik si želi, da bi se v prihodnjem letu v Sloveniji za Yetija odločilo vsaj 300 kupcev.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol