Podjetje Interservice, za zdaj edini pooblaščeni slovenski uvoznik in prodajalec avtomobilov znamke Subaru, je začelo prodajati paradnega konja Subaruja Foresterja.
Novi Forester, že četrte generacije, je v primerjavi s prejšnjim modelom daljši, širši, višji in se pohvali z daljšo medosno razdaljo. Posledično je več prostora v notranjosti ter tudi v prtljažniku, ki zdaj meri okroglih 500 litrov, z zlaganjem naslonjal zadnjih sedežev pa ga je mogoče razširiti vse do 1.592 litrov. Čeprav gre za prenovo avtomobila, je oblikovna razlika dovolj velika, da loči obe generaciji. Morda tudi za lažjo prepoznavo je novi Forester že serijsko opremljen z dnevnimi diodnimi lučmi, ki v obliki narobe obrnjene črke C takoj dajejo vedeti, v kateri avtomobil so vgrajene. Precej poudarka je bilo namenjenega opremi vozila.
Ker je pri nas ter tudi na tujih trgih že v navadi, da se osnovno opremljeni avtomobili ne prodajajo najbolje, je novi Forester v osnovi (Comfort) opremljen bolj skromno, že v stopnji više (Trend) pa je opreme bistveno več, saj recimo ponuja tudi aluminijasta platišča, električno zložljiva zunanja vzvratna ogledala, ogrevana prednja sedeža, usnje na volanu in prestavni ročici in ne nazadnje ksenonska žarometa. Sledita še stopnji opreme Exclusive, ki prinaša v usnje oblečeno notranjost, električno odpiranje prtljažnih vrat, električno pomično strešno okno in sistem prostoročnega vstopa v vozilo in zagon motorja. Preostane še paket opreme XT, ki je vrh ponudbe, a je namenjen zgolj močnejšemu bencinskemu motorju. Glavna razlika je seveda v drugačnem, agresivnejšem prednjem odbijaču in dvojnem zaključku izpušne cevi, v notranjosti pa oprema XT vsebuje avdiosistem Harman/Kardon s sistemom bluetooth. Serijski je v najboljšem paketu opreme tudi novi sistem X Mode, ki nadzira vožnjo med strmo vožnjo navzdol. So pa vse različice, razen najmočnejše, že serijsko opremljene s sistemom Start/Stop.
Za osnovnega Subaruja Foresterja z dvolitrskim bencinskim motorjem (147 'konj') in šeststopenjskim ročnim menjalnikom bo treba odšteti 29.890 evrov, za Foresterja z dvolitrskim bencinskim motorjem (240 'konjev'), ki mu pomaga turbopuhalo, bo potrebnih 46.390 evrov, za najpogostejšo izbiro, Foresterja z dvolitrskim turbodizelskim motorjem (147 'konjev'), pa 32.390 evrov. Lani se je za Subaruja Foresterja v Sloveniji odločilo 35 kupcev in vsaj toliko si jih pri uvozniku želijo tudi letos.
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec