V podjetju Interservice, d. o. o., iz Ljubljane bi radi povečali krog Subarujevih kupcev še z limuzinsko različico Legacyja.
Delež limuzin je bil do zdaj zelo majhen, deloma zaradi statusa Subaruja, ki je priljubljen predvsem v karavanskih različicah, drugi razlog pa je neugodno cenovno pozicioniranje. Zato so novega Legacyja Sedana v osnovni različici oskubili za nekaj manj pomembne opreme (nima aluminijastih platišč, ksenonskih luči, brisalnikov luči, ogrevanega vetrobranskega stekla, usnjenega volana in ogrevanih sprednjih sedežev) in mu pripisali ceno 28.490 evrov oz. 29.840 evrov za dizelsko različico.
Za zdaj sta na voljo le dva dvolitrska motorja, bencinski in dizelski, oba s 150 'konji' največje moči, s tem da je pri bencinski poleg klasičnega šeststopenjskega menjalnika na voljo še samodejni brezstopenjski Lineatronic, več motornih različic pa pričakujejo v jeseni. Legacy Sedan je sicer v primerjavi s predhodnikom zrasel v vseh dimenzijah, največ v dolžino (65 mm), medtem ko se je medosna razdalja za večjo prostornost na zadnji klopi povečala za kar osem centimetrov.
Pravijo, da naj Sedan ne bi odžiral tržnega deleža Station Wagonu, temveč konkurenčnim limuzinam.
(MH)
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji