Suzuki je po petih letih povsem obnovil ponudbo svojega Swifta. Z novim, četrtim rodom je Swift bolj športen, varčnejši in močnejši. Še naprej bosta v ponudbi dve različici karoserije, tri- in petvratna.
Čeprav je karoserijsko zrasel v vseh smereh, so ohranili vse najpomembnejše značilnosti dosedanjega videza. Swift meri zdaj v dolžino 3, 85 metra, za pet centimetrov se je povečala tudi medosna razdalja. Izboljšali pa so tudi jekleno pločevino za gradnjo karoserijske školjke. Ta je zdaj precej bolj trdna, kar omogoča tudi boljšo pasivno varnost. Novi Swift je tako na preizkusu trčenja EuroNCAP dosegel odličen rezultat in osvojil pet zvezdic. Poleg tega pri novem rodu vsi Swifti iz tovarne v madžarskem Esztergomu prihajajo opremljeni s programom za stabilnost vožnje (ESP) ter sedmimi varnostnimi blazinami.
Swifta zdaj poganja nov 1, 2-litrski bencinski štirivaljnik (69 kW/94 KM) s prilagodljivim odpiranjem sesalnih in izpušnih ventilov (VVT). S tem novim motorjem so pri Suzukiju dosegli za do 14 odstotkov manjšo povprečno porabo goriva. Tako je zdaj normna poraba le 5, 0 litra goriva na 100 kilometrov, Swift pa v ozračje izpusti le še 116 g CO2 na prevoženi kilometer. Z dodatkom za zaustavljanje motorja ob kratkih postankih (start-stop) pa se izpust CO2 še zmanjša, na 113 gramov na kilometer. Kasneje bosta v Swiftu na voljo še štirikolesni pogon pa tudi 1, 3-litrski turbodizelski motor (55 kW/75 KM). Tudi pri tem motorju so zmanjšali porabo in izpuste (4, 2 l/109 g), v primerjavi s predhodnikom za sedem odstotkov.
Slovenski zastopnik Suzuki Odar je Swifta pravkar začel prodajati, na voljo pa je s tremi opremskimi stopnjami (Club, Comfort, Deluxe). Za trivratno različico z opremo Club je cena 9.990 evrov, petvratna različica je kar za 1.000 evrov dražja, za enako doplačilo pa je na voljo tudi oprema Comfort (v kateri je tudi klimatska naprava).
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"