Suzuki je v Slovenijo pripeljal novi SX4 S-Cross, za katerega pravijo, da so mu namenili toliko sprememb, da gre bolj za tretjo generacijo kot pa za prenovo druge generacije.
Izstopata predvsem nova turbobencinska motorja Boosterjet, 1,0-litrski trivaljnik, ki smo ga spoznali v Balenu, in 1,4-litrski štirivaljnik, ki se je predstavil v Vitari, ki z močmi 82 ali 103 kilovatov oba na svoj način nadomeščata 88-kilovatni 1,6-litrski štirivaljnik iz dosedanjega SX4 S-Crossa. Oba sta na boljšem predvsem zaradi povečanega navora, ki pri litrskem motorju znaša 170 njutonmetrov med 2.000 in 3.500, pri 1,4-litrskem pa 220 njutonmetrov med 1.500 in 4.000 vrtljaji na minuto (1,6: 156 Nm pri 4.400). Oba sta na voljo z dvo- ali štirikolesnim pogonom, litrski v kombinaciji s petstopenjskim ročnim, 1,4-litrski pa s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom. Na voljo je še 1,6-litrski turbodizelski motor, ki ostaja enak kot doslej.
Novi SX4 S-Cross se od predhodnika sicer loči predvsem po novem prednjem delu z bolj izrazito kromirano masko in pokrovom motorja ter novimi žarometi z led tehnologijo, bolj dinamičnih linijah in čistejšim zadkom z drugače zasnovanimi lučmi. Po zaslugi večjih gum z novimi platišči je tudi nekoliko bolj oddaljen od tal kot predhodnik, na voljo pa je tudi v nekaj novih barvah karoserije. V notranjosti izstopa predvsem velik osrednji na dotik občutljivi zaslon.
Po predvidevanjih bo letos na slovenske ceste zapeljalo več kot petdeset novih SX4 S-Crossov, za prihodnje leto pa predvidevajo prodajo okrog petindvajset avtomobilov na mesec. Najbolj ugodna različica z litrskim motorjem in prednjim pogonom bo na voljo za 16.700 evrov, za različico z litrskim motorjem, štirikolesnim pogonom in opremo Premium bo treba odšteti 19.200 evrov, različice z 1,4-litrskim motorjem pa bodo za 1.000 evrov dražje od litrskih. Najdražji SX4 S-Cross z dizelskim motorjem bo stal 26.800 evrov.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del