Novo v Sloveniji: Suzuki Vitara

2. 4. 2015
Deli

V Slovenijo se je vrnila Suzukijeva Vitara!

Tako kot pri večini avtomobilskih znamk, se tudi pri Suzukiju v zadnjem času že lahko pohvalijo s povečanjem prodaje. Suzukijeva prodaja pa ni pozitivna le na domačem in azijskem trgu, pozitivni trend se že kaže tudi v Evropi. Zato ne čudi, da si Japonci želijo v prihodnjih letih v Evropi prodati vsaj 300.000 vozil. S pozitivnimi številkami se lahko pohvalijo tudi pri slovenskem zastopniku. Lani so prodali 402 avta, če gre soditi po prvih dveh mesecih letošnjega leta, ko so prodali 98 avtov, pa bo letošnja prodaja še boljša.

Jasno veliko pričakujejo tudi od nove Vitare, v številkah to pomeni več kot 500 avtov, od tega vsaj 120 Vitar.

Prva Vitara je luč sveta ugledala leta 1988, druga generacija leta1998, ko je bila prvič na voljo tudi Grand Vitara, tretja generacija pa leta 2005. v desetih letih se je za prvo generacijo odločilo 1,1 miliona kupcev, za preostali dve pa 1,7 miliona. Zdaj je čas za četrto generacijo (skupaj z kozmetičnimi prenovami pa šesto), ki jo izdelujejo na Madžarskem v mestu Esztergom.

O novi Vitari smo podrobneje že pisali, a vseeno nekaj dejstev: Vitara ponuja številne možnosti personalizacije, je 12,5 centimetrov krajša od brata SX4 S-Cross, a vseeno ponuja 375 litrov prostora v prtljažniku. Je prvi Suzukijev avtomobil, ki ponuaj zračno blazino tudi za voznikova kolena, ob tem pa tudi aktivni tempomat, sistem za samodejno zaviranje pri majhnih hitrostih in kamero za pomoč pri vzvratni vožnji.

Znanstvenike osupnile veverice, ki so spremenile vedenje: postale so mesojede

Kupci bodo lahko izbirali med dvema motorjema, oba sta 1,6-litrska in ponujata 120 'konj'. Bencinski motor je Suzukijev, dizelski pa Fiatov. Slovenskim kupcem je trenutno na voljo petstopenjski ročni menjalnik za bencinsko različico in šeststopenjski ročni menjalnik za dizelsko, kasneje pa bo za bencinsko na voljo tudi šeststopenjski samodejni menjalnik. Pri obeh motorjih je na voljo tudi štirikolesni pogon.

V Sloveniji bo Vitara na voljo s štirimi paketi opreme, ki jih bo dodatno mogoče 'začiniti' s tremi podpaketi. Za vstopni model 1.6 VVT in paket opreme Comfort bo potrebnih 14.500 evrov (4WD 16.800 EUR). Vstopni dizelski model je opremljen s paketom opreme Elegance, zanj pa bo potrebnih 20.600 evrov. Za štirikolesno gnano različico je tako kot pri bencinarju potrebnih 2.300 evrov več.

Za več slik in tehnične podatke kliknite tukaj.

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec