Konec oktobra je napočila podaljšana dvoletna doba zadnjega rodu Suzukija Vitare, enega od treh najpriljubljenejših modelov s štirikolesnim pogonom pri slovenskih kupcih.
Prenova sicer zajema nekaj optičnih sprememb (maska, luči), kakovosti materialov v notranjosti, pa tudi dopolnjenih asistenčnih sistemov, slednji so večinoma sestavni del bolje opremljenih različic.
Še največ novega je na motornem področju. Že med letom so pri Suzukiju iz ponudbe umaknili dizelske motorje (ki so pri njih imeli zgolj petinski delež). Zdaj pa lahko kupci izbirajo med dvema turbobencinskima motorjema, trivaljnim litrskim in štirivaljnim 1,4-litrskim. Seveda ostaja precej široka izbira možnosti kombinacij dvo- ali štirikolesnega pogona (pri slednjem je treba dodati okoli dva evrska tisočaka), v ponudbi pa je tudi samodejni menjalnik.
Osnovna Vitara 1.0 Bosterjet Comfort (5-stopenjski ročni menjalnik, 82 kW/112 'konj') zdaj stane 14.950 evrov, močnejši 1.4 Boosterjet Premium (6-stopenjski ročni menjalnik, 103 kW/140 'konj') je na voljo za 18.100 evrov. Vitara z vso opremo, 140-'konjskim' motorjem, štirikolesnim pogonom, samodejnim menjalnikom ter z opremo Elegance Top stane 24.850 evrov.