Najbolje prodajani električni avtomobil v Sloveniji dobiva različico v segmentu križancev.
Tesla Model 3 že nekaj časa velja za najbolje prodajani baterijsko-električni avtomobil v Sloveniji. Od začetka letošnjega leta ter do konca meseca julija jih je bilo v Sloveniji na novo registriranih 137, s čimer krepko vodi pred drugouvrščenim Renaultom Zoe, ki je v letošnjem letu našel 101 novega kupca. Zdaj pa je v Teslin slovenski salon na Leskoškovi cesti v Ljubljani zapeljala tudi predstavnica srednjega SUV razreda Tesla Model Y.
Ta temelji na enaki osnovi kot Tesla Model 3 in si z njo deli tudi večino mehaničnih komponent in oblikovalskih potez. Pri nas bo na voljo v dveh različicah: Long Range in Performance. Za prvo je potrebno odšteti nekaj manj kot 64 tisoč evrov, v zameno pa ponudi 507 kilometrov električne avtonomije in pospešek iz mesta do sto kilometrov na uro v petih sekundah.
Različica Performance je na drugi strani na voljo od 71 evrskih tisočakov dalje in žrtvuje nekaj električne avtonomije (ki tako znaša 480 kilometrov) za bolj športen pridih. Iz mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v 3,7 sekundah, največja hitrost znaša 241 kilometrov na uro, opremljena pa je tudi z zmogljivejšimi Performance zavorami in znižanim vzmetenjem. Kapaciteta baterijskega sklopa, kot vselej pri Tesli, ostaja skrivnost.
Okolje v kabini ostaja enako kot pri Modelu 3, kar vključuje tudi 15-palčni informativno zabavni zaslon občutljiv za dotik in stekleno panoramsko streho. Ob podrti zadnji klopi je v njej 2100 litrov prostora za prtljago, vsak od zadnjih sedežev pa se lahko podre posamično. Tudi pri Modelu Y pa je mogoče doplačati popolno sposobnost samodejne vožnje, po katerih slovijo Teslini avtomobili. Za to nadgradnjo je pri obeh različicah potrebno odšteti kar 7.500 evrov.
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec