Novo v Sloveniji: Toyota Auris Touring Sports

Toyota je ena redkih avtomobilskih znamk, ki pri nastajanju in snovanju novih modelov upošteva tudi mnenje in kritike svojih kupcev (pa tudi avtomobilističnih novinarjev).

20. 8. 2013

Zato je Auris druge generacije temeljito spremenjen avtomobil, in to v večini primerov na bolje. Prav tako niso zavlačevali s predstavitvijo hibridne različice in jo ponudili takoj, razmeroma kmalu pa so predstavili še karavansko različico.

Auris Touring Sports je s prednjim delom običajni Auris, v zadek pa je daljši za 285 milimetrov, ki se jasno, poznajo predvsem v prtljažniku. Auris Touring Sports se postavlja s kar 530 litri prtljažne prostornine, ki jih ponuja prtljažnik velikosti 1,115 x 1,452 metra. Ob zlaganju naslonjal zadnjih sedežev (postopek lahko opravimo tudi 'od zunaj' s potegom vzvodov, ki sta nameščena na stranice prtljažnika, rezultat pa je hipna in preprosta zložitev) se nakladalna dolžina poveča na za razred rekordnih 2,047 metra, prostornina pa prav tako na rekordnih 1.658 litrov.

Številka ima še večjo vrednost, saj pri Toyoti prtljažni prostor merijo zgolj nad prtljažnim dnom in ne tudi pod njim, čeprav se tam skriva še dodaten predal, prav tako pa jih, in to precej zajetne, najdemo še ob straneh prtljažnika, torej v notranji strani blatnikov. V notranjosti je Auris Touring Sport povsem običajen Auris, tudi motorna paleta je skoraj enaka.

Kot smo zapisali že ob mednarodni predstavitvi, želi slovenski zastopnik prodati vsaj 70 vozil, pri čemer jih kaj veliko več zaradi omejene proizvodnje niti ne morejo zagotoviti. Za dodaten prostor v prtljažniku bo treba, v primerjavi s petvratno različico, dodati 850 evrov, ob ugodnostih, ki jih trenutno ponujajo, pa je tako za osnovnega Aurisa Touring Sports z 1,33-litrskim bencinskim motorjem dovolj že 14.600 evrov.