Novo v Sloveniji: Toyota Aygo

10. 9. 2014
Deli

Novi Aygo je vse prej kot klasična Toyota. Oblikovna prepoznavnost, drugačnost, živahne barve in poosebljanje avtomobila so atributi, na katere pri Toyoti še nikoli niso stavili.

Jasno je, da bodo s takimi aduti kupce našli pri mladih, a vseeno je povpraševanje po avtomobilih segmenta A vse večje tudi pri drugih kupcih, saj je Aygo ob prvem prihodu na trg leta 2005 imel le 5 konkurentov, medtem ko jih ima sedaj že 20.
Novi Aygo poleg tega, da je oblikovno popolnoma svež, je pridobil tudi 25 milimetrov v dolžino, ki pa se na oko ne opazijo toliko, kolikor je prirastek prostornosti občutiti v notranjosti. Še zlasti to velja za prtljažni prostor, ki je bogatejši za 29 litrov in jih sedaj premore 168 litrov.

Bogatejša je tudi oprema, saj mala Toyota ponuja številne novodobne bombončke kot so kamera za vzvratno vožnjo, brezkontaktni ključ in pa seveda nov večpredstavnostni sistem s 7-palčnim zaslonom, ki poleg navigacije ponuja brezhibno povezljivost s pametnimi mobilniki. Ayga še naprej poganja litrski trivaljnik, ki pa je tudi osvežen in sedaj iz sebe iztisne 69 »konj«.


Cene za Ayga se bodo gibale od 8.690 evrov za trivratni model z vstopno opremo X (ki že vključuje klimatsko napravo, električni pomik stekel in osrednjo ključavnico) do 11.460 evrov za petvratno različico z opremo X-Wawe. Pri slovenskem zastopniku so ob vstopu novega Ayga na trg pripravili promocijsko ceno za petvratni model z opremo X-Play (ter dodanim večopravilnim sistemom X-Touch in 15-palčnimi litimi platišči), za katerega bo namesto 10.090 evrov potrebno odšteti 9.980 evrov.