Novo v Sloveniji: Toyota C-HR kot hibrid in bencinec

6. 12. 2016
Novo v Sloveniji: Toyota C-HR kot hibrid in bencinec

Toyotin novi križanec z imenom C-HR (za to japonsko znamko oblikovno zelo napredno oblikovan in športen), je zapeljal na slovenske ceste.

C-HR je oblikovno mešanec med SUVom in kupejem (slednji so zadnje čase zelo priljubljeni), pod kožo pa se skriva povsem sveža tehnika. Poleg vseh varnostnih asistenčnih sistemov, ki jih ima serijsko že v najosnovnejši opremi (vključno s samodejnim zaviranjem z zaznavo pešcev, sistemom za preprečevanje nenadzorovane zapustitve voznega psu in aktivnim tempomatom), se lahko pohvali še z ekološko prijaznostjo.

Poleg osnovnega, 1,2-litrskega turbo motorja je na voljo tudi kot hibrid. Slednji je tehnično praktično enak tistemu v novem Priusu, le da je končno prestavno razmerje nekaj krajše, avto pa zato bolj živahen. Osnovni 1,2-litrski turbobencinec zmore 116 'konjev', poleg šeststopenjskega ročnega menjalnika pa si ga je moč omisliti tudi z neskončnostopenjsko avtomatiko. Hibrid je avtomatik serijsko, njegov sistem pa iz kombinacije 1,8-litrskega bencinskega motorja z Atkinsonovim ciklom ter elektromotorja zmore 122 'konjev' in le 3,5-litrsko kombinirano porabo. 1-2-litrski turbobencinec si je v kombinaciji s samodejnim menjalnikom moč omisliti tudi s štirikolesnim pogonom.

Najosnovnejši C-HR stane 19.250 evrov, za bencinca z opremo C-ENTER, ki vsebuje praktično vse potrebne detalje (razen parkirnega sistema), pa dobrih 21 tisočakov. Cene hibrida se začnejo pri 24.450 evrih, a gre tu že za opremo C-ENTER, ki pri hibridu vsebuje še nekaj dodatkov glede na bencinsko različico.

Velika novost za uporabnike brezplačnega ChatGPT

Ob tem velja omeniti, da je ob začetku prodaje na voljo še akcijski popusti, ki ceno bencinskega C-HR spusti na 18.250 evrov, hibridnega pa na 22.850 €.

Pri Toyoti Adria pričakujejo, da bodo v letu 2017 prodali 320 C-HRjev, od tega vsaj 60 odstotkov hibridov.