Toyotin novi križanec z imenom C-HR (za to japonsko znamko oblikovno zelo napredno oblikovan in športen), je zapeljal na slovenske ceste.
C-HR je oblikovno mešanec med SUVom in kupejem (slednji so zadnje čase zelo priljubljeni), pod kožo pa se skriva povsem sveža tehnika. Poleg vseh varnostnih asistenčnih sistemov, ki jih ima serijsko že v najosnovnejši opremi (vključno s samodejnim zaviranjem z zaznavo pešcev, sistemom za preprečevanje nenadzorovane zapustitve voznega psu in aktivnim tempomatom), se lahko pohvali še z ekološko prijaznostjo.
Poleg osnovnega, 1,2-litrskega turbo motorja je na voljo tudi kot hibrid. Slednji je tehnično praktično enak tistemu v novem Priusu, le da je končno prestavno razmerje nekaj krajše, avto pa zato bolj živahen. Osnovni 1,2-litrski turbobencinec zmore 116 'konjev', poleg šeststopenjskega ročnega menjalnika pa si ga je moč omisliti tudi z neskončnostopenjsko avtomatiko. Hibrid je avtomatik serijsko, njegov sistem pa iz kombinacije 1,8-litrskega bencinskega motorja z Atkinsonovim ciklom ter elektromotorja zmore 122 'konjev' in le 3,5-litrsko kombinirano porabo. 1-2-litrski turbobencinec si je v kombinaciji s samodejnim menjalnikom moč omisliti tudi s štirikolesnim pogonom.
Najosnovnejši C-HR stane 19.250 evrov, za bencinca z opremo C-ENTER, ki vsebuje praktično vse potrebne detalje (razen parkirnega sistema), pa dobrih 21 tisočakov. Cene hibrida se začnejo pri 24.450 evrih, a gre tu že za opremo C-ENTER, ki pri hibridu vsebuje še nekaj dodatkov glede na bencinsko različico.
Ob tem velja omeniti, da je ob začetku prodaje na voljo še akcijski popusti, ki ceno bencinskega C-HR spusti na 18.250 evrov, hibridnega pa na 22.850 €.
Pri Toyoti Adria pričakujejo, da bodo v letu 2017 prodali 320 C-HRjev, od tega vsaj 60 odstotkov hibridov.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del