Cene se bodo začele pri 32.000 evrih.
Po dolgih letih se na slovenske ceste vrača Toyota Camry. Glede na pogon je zdaj pravi čas, saj je odstotek avtomobilov z dizelskim motorjem vse manjši, pri Toyoti pa opažajo, da se zmanjšuje tudi delež avtomobilov z bencinskim motorjem. To seveda pomeni priložnost za nadaljevanje Toyotine hibridne tehnologije, četudi Camry ni igralec v najbolj zaželenem avtomobilskem razredu. A vseeno ni redkost, saj se je zanj v vsej njegovi zgodovini (od leta 1982) skozi osem generacij odločilo že skoraj 20 milijonov kupcev v stotih državah sveta.
Camry sicer ne letnice 2019, saj je trenutna generacija denimo na ameriške ceste zapeljala že pred dvema letoma, zato morda ni opremljen s čisto vsemi trenutnimi tehnologijami, ki so zdaj na voljo, vseeno pa je avto nadpovprečen. Odlični in kvalitetni materiali, predvsem pa je rdeča nit udobje. Ne le na sprednjih dveh sedežih, temveč tudi na zadnjih, saj pri Toyoti merijo tudi na poslovneže, ki se seveda vozijo zadaj. Številni varnostni elementi so serijski, nekaj pa jih je seveda na voljo za doplačilo.
Srce Camryja je 2,5-litrski hibridni sklop, ki ponuja 218 sistemskih ‘konj’, v koraku s časom pa je največja hitrost omejena na le 180 kilometrov na uro. Tudi zato, da lahko odlično svoje delo opravijo varnostni asistenčni sistemi, predvsem pa, da Camry doseže odlično povprečno porabo bencina. Seveda je ta še naprej precej odvisna od teže voznikove noge, vseeno pa novi pogonski sklop ponuja po novem precej več vožnje na le električni pogon. Za prestavljanje skrbi neskončnostopenjski menjalnik CVT.
Slovenski zastopnik pričakuje, da se bo v Sloveniji za novinca letos odločilo vsaj 50 kupcev, prihodnje leto pa naj bi bila ta številka precej višja, še posebej, ker bo Camry z vstopno ceno nekaj več kot 32.000 evrov zelo zanimiv ne samo za fizične kupce, ampak tudi za podjetja.