Novo v Sloveniji: Toyota RAV4

Za Toyoto bo letošnje leto zelo pestro. Novega Aurisa so pravkar poslali na trg in že mu sledi novi RAV4. Čeprav oblika nakazuje, da mestni terenec postaja vse bolj mestni in vse manj terenec, pa nekatere izvedenke dokazujejo, da ni pozabil na svoje korenine.

15. 3. 2013

Seveda ne gre spregledati dejstva, da je 'mali' RAV v štirih generacijah zrasel za kar nekaj številk. Dobre štiri metre in pol v dolžino je podatek, ki dokazuje, da želi novi RAV4 vse bolj ustrezati družinskih potrebam in vse manj zahtevam aktivno usmerjenega posameznika, kot je bil namen prvih RAV-ov.

Trije motorji, dve pogonski zasnovi in pet paketov opremljenosti so kombinacije, ki nam jih ponujajo pri slovenskem zastopniku ob prihodu modela na trg. Zanimivo, da je najcenejša prav različica z dizelskim motorjem: 91-kilovatni turbodizel z dvokolesnim pogonom in vstopno opremo Active bo na voljo že za 22.900 evrov. Močnejšega turbodizla (2.2 D-4D, 110 kW) je možno dobiti le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom od 27.400 evrov. Ponudbo motorjev zaokrožuje še bencinar (2.0, 111 kW) s ceno 25.900 evrov, vendar zanj ne pričakujejo, da bo dosegel visoke prodajne številke. Vrh ponudbe je močnejši turbodizel s štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom ter opremo Executive za 37.600 evrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri