V Sloveniji se jutri, 12. oktobra, uradno prične prodajati tretja generacija Toyote Yaris.
Kar 60 odstotkov lastnikov Yarisa je ženskega spola in več kot polovico jih je starih nad 53 let, pravijo pri Toyoti, z novo generacijo pa želijo čim večji del le-teh prepričati, da ostanejo zvesti (no, zveste) znamki, poleg tega pa k nakupu prepričati še mlajše družine, pare brez otrok in tudi podjetja, saj je delež pravnih oseb nižji od slovenskega povprečja v tem segmentu – namesto 30 jih je le približno 15 odstotkov. Jim bo uspelo? V času pred uradnim začetkom prodaje, to je 12. oktober 2011, so jih (večinoma) lastnikom prejšnjih dveh generacij prodali štirideset in bojda jih klasično nameščeni merilniki (pred voznikom namesto na sredini armaturne plošče) ter nepomična zadnja klop (zaradi hibridne različice, ki prihaja v letu 2012!) prav nič ne motijo.
Yaris je zaradi zgoraj omenjenih detajlov sicer izgubil nekaj originalnosti v razredu, a je zato postal za 10 centimov daljši, prostornejši za potnike v obeh vrstah in dobil večji prtljažnik. V voznikovem delavnem okolju so trdo plastiko nadomestili na pogled in otip prijetnejši materiali, pri Toyoti pa bi mlajše kupce radi pritegnili z multimedijskim centrom Toyota Touch ali Touch&Go. Saj veste: navigacija, statistika o porabi goriva, povezava s (pametnim) telefonom in prek tega s svetovnim svetom brez meja.
Motorji bodo trije: litrski bencinski z 51 kilovati, 1,33-litrski bencinski s 73 kilovati ter 1,4-litrski D-4D, ki zmore nič več kot 66 kilovatov ali bolj domačih 90 'konj'. Še finančna plat novega Yarisa: za 11.380 evrov boste domov odpeljali trivratnega 1.0 z opremo Luna, cene petvratnih z 1,33-litrskim motorjem se pričnejo z 12.990 evrov, najdražji dizel (oprema Sport) pa stane 16.250 evrov.
Več o avtomobilu na toyota.si.
Matevž Hribar