Dolgo pričakovana ženevska zvezda na Volkswagnovem razstavnem prostoru je končno našla pot med slovenske kupce.
Čeprav je po pedigreju naslednik Passata CC, pri Volkswagnu poudarjajo, da ga po novem uvršajo nad predhodnika. V ta namen je tudi malce zrasel (6 centimetrov v dolžino, medosna razdalja pa je daljša za 12 centimetrov), dostop do prtljažnika pa so spremenili na ta način, da so mu dodali peta vrata. Tako naj bi združeval udobje in prostornost limuzinske različice z dizajnom in agilnostjo športnega avtomobila.
Ker si za konkurente štejejo predvsem premijske tekmece (tudi v svojem koncernu), je bilo jasno, da bo avto dobro založen tako s serijsko kot z dodatno opremo. Tako je že vstopni Arteon na voljo s serijskimi LED žarometi, radarskim tempomatom in asistentom za ohranjanje vozila na voznem pasu, medtem ko so proti plačilu na voljo razni »sladkorčki«, kot so aktivni informacijski zaslon, panoramsko strešno okno, sedeži z masažno funkcijo, dinamično uravnavanje podvozja ter platišča vse do velikosti 20 palcev.
Motorji od 150 do 280 'konjev'
Arteona bo poganjalo šest različnih motorjev, od tega trije dizelski z razponom moči od 150 do 240 »konjev«, ter trije bencinski z močjo od 150 do 280 »konjev«. Oba najzmogljivejša motorja sta serijsko kombinirana z DSG menjalnikom ter štirikolesnim pogonom 4MOTION.
Pri Volkswagnu so za Arteona pripravili tudi novo paketno politiko in sicer bosta poleg osnovnega modela, na voljo le dve dodatni izvedenki. Udobja in uglajenosti željni se bodo našli v paketu Elegance, tisti bolj športno naravnani pa v modelu R-Line. Cena vstopnega modela znaša 31.392 evrov (1.5 TSI), najcenejši Elegance 36.650 evrov ter R-Line 37.375 evrov (oba z 2.0 TDI 110kW motorjem).