Novo v Sloveniji: Volkswagen Beetle

Če iščete darilo za vašo drago, imamo za vas dve dobri novici: prva je prihod novega Beetla na domači trg, druga pa je njegova cena.

13. 12. 2011

Ni revolucija, a s ceno bo 'zažigal'! Prihaja tretji rod in Hrošč oziroma Beetle naj bi bil zdaj za 21. stoletje (čeprav so takšni seveda vsi sedanji avtomobili). A Beetlova oblika je tisto, kar se na cestah tega sveta pojavlja že več kot 60 let, in potem ko se je je Volkswagen nekaj časa sramoval, smo zdaj po 12 letih vladanja modela z oznako New Beetle dobili enakega brez dodatka New, a z novo konstrukcijsko osnovo.

Zdaj je Beetle bolj podoben običajnemu avtomobilu, predvsem v notranjosti, ker je od voznikovega sedeža do začetka vetrobranskega stekla manj (zapravljenega) prostora, ker so sedeži prijetnejši in notranjost bolj spominja na prvi Hroščev rod – z armaturno ploščo iz umetne mase, ki poskuša posnemati golo pločevino (a brez vaze, ki jo je na začetku svoje poti ponujal New Beetle). Celo za dva odrasla potnika je zdaj dovolj prostora na zadnji klopi (kjer sta prej s temenom zadevala ob streho), tudi prtljažnik je presenetljivo spodoben.

Beetle je zdaj postavljen na platformo sedanjega Golfa, takšna je tudi ponudba motorjev. Zavit v emocionalno obliko je zdaj za slovenske kupce pridobil še eno privlačnost – ceno.

Od leta 1999, ko je Volkswagen tudi v Sloveniji začel prodajati New Beetla, so ga prodali le v nekaj več kot 250 primerkih, a se jih po naših cestah, po besedah direktorja znake VW pri Porsche Slovenija, Marka Škribe, vozi več kot 500. »Zaradi cene,« pravi. »To se nam ne bo ponovilo,« še dodaja.

Cena osnovnega Beetla 1.2 TSI Design (105 'konj') bo 17.861 evrov, 1.4 TSI (160 'konj') bo v dveh različicah opreme (Design za 19.984 evrov in Sport za 21.790 evrov) 2.0 TSI Sport pa bo stal 27.320 evrov. Beetle 1.6 TDI DPF Design (105 'konj') je v ponudbi od 19.658 evrov. (TP)