V osnovi gre sicer za prenovo, je pa ta temeljita: novi Volkswagen Caddy ima povsem nove motorje (vsi z neposrednim vbrizgom, nekateri pa še s čisto tehnologijo BlueMotion), možnost dvosklopčnega menjalnika DSG, možnost kombinacije DSG in štirikolesnega pogona 4Motion, serijski ESP, nove (prilagodljivejše) sedeže in – novo ceno.
V primerjavi z neposrednimi tekmeci je bil doslej za približno 25 odstotkov dražji, zdaj je le še okoli 12. Vse to namiguje na resno možnost, da se zavihti tudi v vrh segmenta v Sloveniji, kjer je zdaj že naprodaj. Ker že trije tipi karoserije (Furgon, petsedežni dostavni Krpan in osebni v treh paketih opreme), dve medosni razdalji, šest motorjev, štirje menjalniki in dva pogona pripeljejo do ogromnega števila kombinacij, omenimo le nekaj cen.
Najcenejši od sedmih Furgonov s cenika je 12.990 evrov, najcenejši od 15 Krpanov stane 14.990 evrov in najcenejši izmed 19 osebnih velja 13.990 evrov. To je 1.2 TSI Startline, osnovni cenik pa se konča pri 25.988 evrih za 2.0 TDI DSG Comfortline. Verjetno bo med osebnimi najbolj priljubljen 1.6 TDI Trendline, kjer je za 55 kilovatov treba odšteti 16.597, za 75 pa 18.182 evrov. Tu še niso upoštevani različice Maxi ter Tramper (počitniško vozilo) in jasno vrsta drugih možnih doplačil, ima pa celo tisto, česar nima Audi A1 – serijsko klimatsko napravo v vseh različicah. Da bi dosegel načrtovan 15-odstotni tržni delež v segmentu, jih kanijo prihodnje leto prodati 550, od tega okrog 300 osebnih in 250 tovornih. (VK)