Novo v Sloveniji: Volkswagen CC in Passat Alltrack

11. 4. 2012
Deli

Medtem ko je Passat v svojem razredu eden glavnih igralcev, sta CC in Passat Alltrack namenjena bolj izbranim okusom.

Prvi, CC, združuje čustva kupeja in uporabnost limuzine, nastal pa je iz prejšnjega Passata CC, ki so mu nekoliko spremenili zunanjost, malce manj notranjost, obnovili motorje (bolj varčni) in odvzeli besedo Passat.Da bi se s prestižem (od zdaj sta na primer žarometa serijsko biksenonska) in imenom malce oddaljil od Passata.

V ceniku je novi CC od Passata CC primerljive opreme cenejši za približno 1.000 evrov, realno pa okoli 100. V ponudbi je 10 različic (3 + 2 motorja, 2 menjalnika, 2 pogona), med katerimi je najcenejši 1.8 TSI (28.779 evrov), najcenejši turbodizelski pa 2.0 TDI (103 kW) s ceno 29.611 evrov.

Druga novost te znamke na našem trgu je Passat Alltrack, nežna mešanica med kombijem in športnim terencem – za vsakodnevne avanture, kot pravijo pri Volkswagnu. Ima nekaj tipičnih elementov terencev (zaščita motorja, dvignjen trebuh, odbijača za strmejše vstopne kote, serijski tudi terenski vozni program za prilagoditev elektronike), a večino prednosti Passata Varianta, vključno z opremo, ki temelji na paketu Highline.

Alltrackov je v ceniku nekaj manj, le pet. Dva sta bencinska motorja, dva dizelska, dva sta menjalnika in dva (torej tudi le prednji!) sta pogona. Najcenejši Alltrack je 1.8 TSI s ceno 29.061 evrov, najcenejši dizel je 2.0 TDI (103 kW, 30.025 evrov), najcenejši 4Motion pa je tudi 2.0 TDI (103 kW), ki stane 31.808 evrov. Za Alltracka pravijo, da je od po opremi primerljivega Varianta Highlina cenejši za okoli 100 evrov.

Čeprav gre za nišna izdelka, bosta zagotovo dobra pomoč pri vzdrževanju trenda prodaje avtomobilov znamke VW na našem trgu. (VK)

Foto: VK

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj