Prenovljeni VW Golf zapeljal na slovenske ceste. Dva nova motorja: 1.0 in 1.5 TSI.

21. 2. 2017
Deli

Ker gre za prenovo modela in ne novo generacijo, bi ga v svetu pametnih telefonov lahko poimenovali kar Golf Mk7S. A kljub temu da gre le za prenovo, pa ta zajema širok spekter novosti in izboljšav.

Golf dimenzijsko ostaja enak predhodniku in tudi kozmetični popravki so le bežni. Oba odbijača sta nova, prednje luči že od vstopnega paketa opreme naprej svetijo v LED tehniki, zadnje luči pa so dobile takoimenovane dinamične smernike. Precej bolj v korak s časom stopa novi Golf z naborom napredne opreme in asistenčnih sistemov. Osvežitev potniške kabine se kaže v spremenjenih merilnikih, ki so lahko v celoti digitalni ter v novem osrednjem 9,2-palčnem zaslonu, ki ni le občutljiv na dotik, temveč ga lahko krmilimo tudi s pomočjo gest. Med asistenčnimi sistemi velja izpostaviti nov radarski tempomat s sistemom polsamodejne vožnje za premagovanje zastojev do 60 km/h, dodali pa so mu tudi sistem za preprečevanje naleta v mestu s funkcijo zaznavanja pešcev, sistem za nadzor mrtvih kotov ter pomočnika za vzvratno vožnjo s prikolico.

1.0 namesto 1.2 + nov 1.5 TSI

Tudi motorna paleta je osvežena: kot vstopni model je 1.0 TSI zamenjal dosedanjega 1.2 TSI, ostali obstoječi ponudbi pa so dodali še nov, 1,5-litrski TSI motor, ki pa bo slovenskim kupcem na voljo proti koncu pomladi. Cenovna uvrstitev glede na predhodnika je ostala dokaj nespremenjena: vstopni 1.0 TSI Trendline bo na voljo za 16.657 evrov, dizelska ponudba pa se začne z modelom 1.6 TDI Trendline po ceni 18.757 evrov. Športno naravnani kupci bodo za GTI-ja odšteli 27.973 evrov, dizelski GTD pa bo stal 27.084 evrov. Ekološko naravnana klientela bo za modela GTE ter e-Golf morala na ceni počakati do pomladi.

Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji