Golfov osmi rod se bo pri nas, zaradi sedanjega položaja, uveljavljal zlagoma. Ob začetku prodaje je tako na voljo le z večjim turbobencinskim in obema turbodizelskima motorjema (pri obeh z dvema različicama zmogljivosti)
Tudi opremske stopnje so za zdaj na voljo v bogatejših izvedenkah. Edino različico Golfa, ki bo še pod mejo dvajsetih tisočakov, bo mogoče naročiti od sredine junija. Ta bo tudi edini z manj bogato opremo in litrskim trivaljnikom.
Gof v osmem rodu prinaša povsem spremenjeni način upravljanja za voznika, skorajda vse funkcije so odslej dosegljive prek sredinskega zaslona na dotik (tudi upravljanje klimatske naprave, ki je serijska). Ta zaslon ima v osnovni različici in pri opremi Life premer 8,25 palca, v bolje opremljenih pa je premer zaslona 10,25 palca. V prvem primeru je serijski radio Composition. Za kupce prvih novih Golfov bo na voljo zgolj radio Discover Pro, tako da se bo že v osnovi nabavna cena v začetku z 22.659 evrov dvignila za 563 evrov. Če se zadovolji s serijsko uranovo sivo barvo, tako kupec zdaj Golfa ne dobi za manj kot 23.211 evrov.
Pri Volkswagnu pravijo, da je novi Golf inteligenten, povezan, vselej online in digitalen. Kupci se bodo morali pri upravljanju klime sprijazniti, da je možno le prek sredinskega zaslona. Serijske so tudi storitve We, ki v povezavi s pametnim telefonom omogočajo pregled nad vozilom. Tu je všteta tudi možnost, da nekatere programske dodatke (na primer navigacijo) lahko dokupimo kasneje kar prek spleta. Razen tega je serijsko opremljen tudi z nekaterimi elektronskimi pomočniki za varnost in udobje. Ti so Front Assist, torej pomočnik za primer nevarnosti trčenja (dodan je tudi način prepoznavanja nevarnosti trčenja ob zavijanju levo), sistem za zaznavanje utrujenosti in prilagodljivi tempomat. Golfovi žarometi so serijsko opremljeni s skoraj vsemi viri svetlobe v tehniki LED. Izjema z običajno tehnologijo je smernik, kjer v njem še tiči običajna žarnica. Bolje opremljene različica Style pa že ima kakovostnejše žaromete z LED tehniko, označujejo jih z LED plus (kratka luč ima dvoji LED modul).
Na motornem področju je v začetni ponudbi še 1,5-litrski turbobencinski motor. Ta je zdaj na voljo s 96 kilovati (130 'konji'), oba bosta povezana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in poganjata prednji kolesi. Močnejši 1,5-litrski TSI ima 110 kilovatov, dodatno je v ponudbi še eTSI, kjer za zagon motorja skrbi blagi hibridni pogonski sklop , torej 48-voltni alternator, regeneracijsko pridobljeno energijo pa spravlja v dodatno baterijo (nameščeno pod sovoznikovim sedežem). Ta ima samodejni dvosklopčni menjalnik. V začetni ponudbi je tudi dvolitrski TDI s 85 kilovati za tiste, ki jim gre od rok pretikanje z ročnim menjalnikom, in takšen s 110 kilovati, ki je povezan s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Ob osnovnem bencinskem motorju z 81 kilovati (od junija) za kasneje letos najavljajo še dopolnitev izbire - motorja TGI na stisnjen zemeljski plin (CNG) bosta imela zmogljivost 85 ali 110 kilovatov (od novembra), priključna hibrida s 150 in 180 kilovati skupne moči (od avgusta), GTI s 180 kilovati od avgusta. Štirikolesni pogon bo dobavljiv leta 2021.
Kaj: nov model
Za koliko: od 22.659 evrov za 1,5 TSI Life; 1,0 TSI (81 kilovatov) 19.974 evrov (od sredine junija)
Kaj je novega: novi videz, sodobnejši, emisijsko ustrezni motorji, digitalni merilniki in sredinski zaslon na dotik, skoraj brez upravljalskih gumbov (stikal).