Novo v Sloveniji: Volkswagen Golf Variant

Da še vedno preživljamo težke čase, najbolje povedo številke. Slovenski avtomobilistični trg je še vedno precej skromen in prav nič ne kaže, da si bo kaj kmalu občutno opomogel. Še več, še vedno je v rahlem krčenju, kar pa je po drugi strani za nekatere priložnost.

18. 9. 2013

Tudi za Volkswagen, ki se v Sloveniji nad prodajo ne more pritoževati, saj je njihov tržni delež že več kot 14-odstotni. Na roko jim gre tudi podatek, da je delež dizelskih motorjev že presegel bencinskega (51,4 odstotka), saj se v koncernu Volkswagen lahko pohvalijo s številnimi dobrimi dizelskimi motorji. Teh ne manjka niti v novi različici Golfa, ki tokrat sliši na ime Variant.

Kakšen je novi Golf Variant, najbolje pove kar njihov slogan – Golf med karavani. Te tri besede namreč povsem zadovoljivo opišejo, kaj sploh je Golf Variant. Končno je to avtomobil, ki je ohranil prav vse dobre lastnosti osnovne različice, poleg tega ga, v nasprotju z njegovimi predhodniki, ne izdelujejo več v Mehiki, ampak v matični Nemčiji.

Od predhodnika je 28 milimetrov daljši, 18 širši in 23 milimetrov nižji, zaradi česar je še privlačnejši oziroma dinamičnejši. Obenem se pohvali z lično obdelanim prtljažnikom, ki se oddolži s kar 605 litri prostornine (100 več kot predhodnik), ob zloženih naslonjalih zadnje klopi pa s kar 1.620 litri, oziroma 125 litri več kot predhodnik. Jasno, tudi Golf Variant je na voljo z vsemi dobrotami osnovnega Golfa, tako z motorji, opremo in asistenčno-varnostnimi sistemi.

Osnovna različica sliši na ime Golf Variant 1.2 TSI (105 'konj'), zanj pa je treba odšteti 17.105 evrov. Osnovna dizelska različica (1.6 TDI, prav tako 105 'konj') stane 19.205 evrov, vse druge (vključno z omenjenima) pa so od osnovnega Golfa v povprečju dražje med 700 do 800 evri.

In prodajne številke? Za letos si slovenski zastopnik želi za Golfa Varianta vsaj 210 kupcev, pri čemer jih je večina že prodana (vmes je tudi še nekaj prejšnje različice Varianta), prihodnje leto, ki bo seveda v celoti 'pokrito' z novincem, pa si želijo kar 690 kupcev. Zelo ambiciozno, a če je sklepati po trenutnih prodajnih rezultatih Volkswagna v Sloveniji, nikakor neizvedljivo!