Novo v Sloveniji: Volkswagen Polo

29. 5. 2014
Deli

Pri slovenskem Volkswagnu pravijo, da se je Polov zadnji rod tudi na slovenskem trgu v zadnjih letih z dvigom prodaje občutneje približal vodilnemu avtomobilu, Renaultovemu Cliu.

Ta svojega položaja ne izgublja, sploh če mu prištejemo še Renaultovo dopolnilo v tem razredu, križanca Captur. Toda tudi pri Volkswagnu se lahko pohvalijo, da so se z zadnjim rodom Pola približali Cliovim številkam, kar še zlasti dokazuje letošnja prodaja prvih štirih mesecev. Clio se tako lahko pohvali s 1.091 novimi (srečnimi) lastniki v letošnjem letu, Polovih je seveda manj, 718. A razlika v primerjavi z lani je že očitna, lani je bilo novih kupcev Cliov v prvih štirih mesecih še 1.267, Polovih pa le 566.

Zdaj so pri Volkswagnu Pola osvežili in mu namenili številne novosti, od malenkostno spremenjenega zunanjega videza do različnih novosti na armaturni plošči ali elektronskih pomagal. Osveženi so tudi motorji, ki vsi izpolnjujejo okoljsko normo po EU-6. Zdaj je kot osnovni na voljo enolitrski trivaljnik (z močjo 75 'konj'), 1,2-litrski štirivaljnik pa je na voljo v dveh zmogljivostnih različicah (90 in 110 'konj'). Poleg tega je za zdaj v ponudbi še trivaljni turbodizel s prostornino 1,4 litra in 90 'konji', od junija bo na voljo še malce manj zmogljiv enake prostornine (75 'konj'). Kasneje se bo ponudbi pridružil še Polo GT z 1,8-litrskim motorjem, v prodajnem programu pa za zdaj ne bo različice Blue GT z 1,4-litrskim motorjem in 150 'konji' ter tehnologijo občasnega izklapljanja delovanja dveh valjev (ACT).

Prenova Pola je pripomogla k precej izboljšanemu vtisu glede kakovosti materialov v notranjosti, predvsem pozornost vzbudi novo zasnovan sredinski del, kjer je nameščen tudi nov 5,8-palčni zaslon na dotik. Ena od dodatnih možnosti info-zabavnostne opreme bo tudi Mirror link, zanj bo treba doplačati 170 evrov. Je pa precej omejena njegova povezljivost, saj je za zdaj z njim mogoče povezati zgolj nekaj najsodobnejših mobilnikov.

Volkswagen je sicer objavil uradne cene prenovljenega Pola, a so ob začetku prodaje tudi pripravili popust, ki znaša od 1.500 evrov pri opremah Trendline in Comfortline do 2.000 evrov pri opremi Highline. Poleg tega tistim, ki bodo Pola kupili s financiranjem, obljubljajo še dodatnih 800 evrov nižjo ceno. S temi popusti so tako izračunali najnižje cene, po katerih je mogoče dobiti Pola. Osnovni 1.0 Trendline tako stane 9.918 evrov, petvratni 1.2 TSI BMT Comfortline 12.212 evrov ter enako motoriziran z opremo Highline 13.058 evrov. Polo TDI (5v) Highline pa stane 14.640 evrov. (TP)

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"